Erősödik az internetes reklámpiac

Szerző: digibiz

Címkék: reklámpiac | internet

2011.
04.13.
13:28

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

2010-ben többet költöttünk Magyarországon internetes reklámra, miközben a többi médiumnál a hirdetésekre fordított összeg csökken, vagy stagnál.

A Napi Gazdaság által rendezett "Üzlet-e a média 2011-ben?" konferencián a hírgyártás és a reklámpiac helyzetét vizsgálták. Érdekes adatokkal szolgált a Magyar Reklámszövetség felmérése, melyben a 2010-es év adatait elemezték, a korábbiaktól eltérő, újszerű, ezért sokkal hitelesebb módszerekkel. 

Megállapították, hogy az egész hazai reklámpiacot 6 százalékos csökkenés jellemzi. Ha a vezető médiumokat nézzük, mint az élen álló televízió, vagy sajtó, akkor előbbinél a korábbiakhoz képest 3, utóbbinál majdnem 7 százalékos visszaesés tapasztalható. 

A harmadik helyen álló internetes piac azonban, a nemzetközi trendekhez igazodva, nem csak megőrizte pizícióját, de a 2009-es 23,3 százalékról 27,7-re emelte részesedését, míg a közterületi, rádiós, vagy mozis reklámozás stagnál. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés