Erősödik az internetes reklámpiac

Szerző: digibiz

Címkék: reklámpiac | internet

2011.
04.13.
13:28

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

2010-ben többet költöttünk Magyarországon internetes reklámra, miközben a többi médiumnál a hirdetésekre fordított összeg csökken, vagy stagnál.

A Napi Gazdaság által rendezett "Üzlet-e a média 2011-ben?" konferencián a hírgyártás és a reklámpiac helyzetét vizsgálták. Érdekes adatokkal szolgált a Magyar Reklámszövetség felmérése, melyben a 2010-es év adatait elemezték, a korábbiaktól eltérő, újszerű, ezért sokkal hitelesebb módszerekkel. 

Megállapították, hogy az egész hazai reklámpiacot 6 százalékos csökkenés jellemzi. Ha a vezető médiumokat nézzük, mint az élen álló televízió, vagy sajtó, akkor előbbinél a korábbiakhoz képest 3, utóbbinál majdnem 7 százalékos visszaesés tapasztalható. 

A harmadik helyen álló internetes piac azonban, a nemzetközi trendekhez igazodva, nem csak megőrizte pizícióját, de a 2009-es 23,3 százalékról 27,7-re emelte részesedését, míg a közterületi, rádiós, vagy mozis reklámozás stagnál. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Céges honlap vagy blog?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés