Térerő problémákat okozott a vihar

Szerző: digibiz Forrás: Mobilport

Címkék: térerő | vihar | Telenor | Twitter

2010.
08.17.
09:11

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A hétfőn késő délután és este átvonuló vihar ország szerte komoly károkat hagyott maga mögött, és ezúttal a Telenor mobilszolgáltatását sem kímélte. A cég rendkívül hatásosan, azonnal tájékoztatta ügyfeleit minden fejleményről a Twitteren.

Az ország mobilos történelmének eddigi legemlékezetesebb leállása 2009. december 3-án volt, akkor a T-Mobile hálózata állt le. Itthon egyedülálló módon a Twitteren is kezelte a helyzetet a szolgáltató. Most hasonlóan ügyesen dolgozott a Telenor, bár a hiba kevésbé volt kiterjedt - adta hírül a Mobilport. Az országos vihar ugyanis a kerteken kívül a hálózatokban is kárt tett. A Telenor twitteres csatornáján közölte, hogy gond van: "A szabolcsi vihar okozta károk miatt sajnos néhol probléma érzékelhető a szolgáltatásban. Türelmeteket kérjük, a megoldáson már dolgozunk!"

Időközben a Twitteren dél-alföldi felhasználók is panaszkodni kezdtek a szolgáltatásra. A Telenortól kapott tájékoztatás szerint a hibát optikaikábel-szakadás okozta; elsődlegesen Békés, Csongrád és Heves megyében volt tapasztalható hétfőn késő délután és este a szolgáltatáskiesés. 21:45-kor szintén Twitteren jött a jó hír: "Alternatív megoldás kész, de még torlódhat a forgalom. Lehet, hogy a hívás csak két-három próbálkozás után ér célba az érintett területeken." Nem sokkal 23 óra után a hangforgalom már teljesen helyreállt, problémák már csak a mobilinternetes szolgáltatásban akadtak.
    
1 hozzászólás 

2010.
08.21.
00:25

telepannon
mi az a twitter ?

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iWiW vagy myVip?

További villámkérdések  Szavazás állása

A tévés rendelésé a jövő

A telefonos ételrendelés leáldozóban van, az internetes fölfutóban, de úgy tűnik, a táplálkozási lánc vége mégsem a számítógép lesz, hanem a tévékészülék. Az erre épülő rendelési módszer majdnem startra kész, már csak egy lépés, és távirányítóval kérhető majd házhoz a pizza. Erről és ehhez hasonló fejlesztésekről beszélgettünk Perger Péterrel, a NetPincér.hu ügyvezetőjével.

Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú Perger Péter: Egyszerűbb lesz tévén keresztül ételt rendelni - interjú

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés