Elégedetlenek a kereskedők a Grouponnal

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: Groupon

2011.
08.09.
15:50

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Egyre több vállalkozás csatlakozik az olyan oldalakhoz mint a Groupon, és ezek népszerűsége csak növekszik, mégis a napi ajánlatok, akciók hosszútávú nyereségessége még nyitott kérdés.

A Cooper Murphy Copywriters kutatása szerint azoknak az amerikai vállalkozásoknak amelyek részt vesznek a Groupon rendszerében, nagyjából kétharmada számolt be profitról, egy-egy promóció után. 35 százalék viszont úgy találta, hogy semmilyen bevétele nem származott az akciókból. A kereskedők egy része tehát elégedetlen, pedig csak kisebb részük érzi sikertelennek a napi ajánlatokkal foglalkozó oldalak promócióit.

A vállalkozások 82 százaléka szerint ezek az akciók nem hoznak nekik sok olyan vásárlót, aki később is visszatérnek, hogy normál áras termékekre költsenek, ráadásul a Groupon felhasználóit például nagyon árérzékenynek tartják.

Ez az ambivalencia látszódik más kutatások eredményeiben is. A Rice University tanulmánya szerint a Groupon ajánlatokat igénybe vevő vásárlók közül 20.4% később is visszatért az adott üzletbe. Mégis, a kereskedőknek csak a fele újította meg promócióját a Grouponnal. Pedig a ConsumerSearch.com és a The About Group kutatása szerint még többen, a vásárlók kétharmada is költhet pénzt újra az akcióban részt vevő boltokban.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés