Eladták a MySpace-t

Szerző: digibiz Forrás: Mashable

Címkék: MySpace

2011.
06.30.
10:21

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Amiről az egész internet beszélt már egy ideje, végre tényleg megtörtént: a MySpace-t eladták a Specific Media-nak 35 millió dollárért.

Mike Jones ügyvezető elhagyja a céget, és úgy néz ki így tesz a jelenlegi munkaerő nagy része is, hiszen az üzlettel együtt átszervezik a MySpace működését, ami nagyban érinti a dolgozókat is. Jones segíteni fogja a Specific-et a következő két hónapban a teljes átállás során, mielőtt végleg otthagyná vezető pozícióját. Az eddigi tulajdonos News Corp továbbra is 5-10 százalékban birtokolni fogja a MySpace részvényeket.

A News Corp. tagadta azokat a híreszteléseket, miszerint már februárban eladta volna a közösségi oldalt. Egyes források szerint azonban ez már akkor tervben volt, és legalább 100 milliót vártak volna az üzlettől. A vállalat még 2005-ben vette meg a MySpace-t, 580 millió dollárért, az eredeti tulajdonosoktól, amikor az még nagyon sikeres volt. Az oldal azonban az évek során csak vesztett népszerűségéből.

A szakértők úgy látják, hogy a tulajdonosváltást és az átalakulást követően a MySpace maradék dolgozóinak felét leépíthetik, és az oldal a továbbiakban csak a zenei tartalomra fog fókuszálni. Ebben az átalakulásban nagy szerepet játszhat Justin Timberlake is, aki tulajdonrészt szerezhet a közösségi oldalnál. Timberlake azt nyilatkozta, hogy olyan hellyé tenné a MySpace-t, ahol a rajongók kommunikálhatnak a zenészekkel, és fordítva. Természetesen ezt már most is sok formában megtehetik a közösségin hálózatokon, de a MySpace exkluzív anyagokkal, saját felvételekkel tenné vonzóbbá az oldalt a közönség számára, nagy hangsúlyt fektetnének a szórakoztatásra amellett, hogy az emberek itt is megoszthatják egymással az érdekes információkat.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Skype vagy MSN?

További villámkérdések  Szavazás állása

Akcióban a szezonális termékek

A webáruházak többsége nem készül külön akcióval a nyárra, inkább az őszi és téli időszakhoz hasonlóan a szezonális termékeket kínálják kedvezménnyel. Az internetes üzletek a válság miatt nem változtattak az árazási szokásaikon, azonban így is növelték vásárlóik számát.

Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés