Eladták a MySpace-t

Szerző: digibiz Forrás: Mashable

Címkék: MySpace

2011.
06.30.
10:21

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Amiről az egész internet beszélt már egy ideje, végre tényleg megtörtént: a MySpace-t eladták a Specific Media-nak 35 millió dollárért.

Mike Jones ügyvezető elhagyja a céget, és úgy néz ki így tesz a jelenlegi munkaerő nagy része is, hiszen az üzlettel együtt átszervezik a MySpace működését, ami nagyban érinti a dolgozókat is. Jones segíteni fogja a Specific-et a következő két hónapban a teljes átállás során, mielőtt végleg otthagyná vezető pozícióját. Az eddigi tulajdonos News Corp továbbra is 5-10 százalékban birtokolni fogja a MySpace részvényeket.

A News Corp. tagadta azokat a híreszteléseket, miszerint már februárban eladta volna a közösségi oldalt. Egyes források szerint azonban ez már akkor tervben volt, és legalább 100 milliót vártak volna az üzlettől. A vállalat még 2005-ben vette meg a MySpace-t, 580 millió dollárért, az eredeti tulajdonosoktól, amikor az még nagyon sikeres volt. Az oldal azonban az évek során csak vesztett népszerűségéből.

A szakértők úgy látják, hogy a tulajdonosváltást és az átalakulást követően a MySpace maradék dolgozóinak felét leépíthetik, és az oldal a továbbiakban csak a zenei tartalomra fog fókuszálni. Ebben az átalakulásban nagy szerepet játszhat Justin Timberlake is, aki tulajdonrészt szerezhet a közösségi oldalnál. Timberlake azt nyilatkozta, hogy olyan hellyé tenné a MySpace-t, ahol a rajongók kommunikálhatnak a zenészekkel, és fordítva. Természetesen ezt már most is sok formában megtehetik a közösségin hálózatokon, de a MySpace exkluzív anyagokkal, saját felvételekkel tenné vonzóbbá az oldalt a közönség számára, nagy hangsúlyt fektetnének a szórakoztatásra amellett, hogy az emberek itt is megoszthatják egymással az érdekes információkat.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés