Egyre többen bányásszák a Facebook adatokat

Szerző: digibiz Forrás: SocialTimes.hu / digibiz.hu

Címkék: Facebook

2011.
01.21.
13:11

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Már 2,6 millió magyar használja aktívan a Facebookot, akiknek tevékenységéről, szokásairól sok mindent elárul a közösségi oldal. Így nem csoda, hogy egyre több szolgáltatás épül a Facebook Ad Pltaformra, hiszen az onnan származó adatok nem csak szórakoztatóak, de tanulságosak is lehetnek, noha ezek nem mindig egyeznek meg teljes mértékben a különböző oldalakon.

Hazánkban megjelent a cseh Candytech által működtetett Socialbakers.com magyar változata.
 
A SocialBakers által feldolgozott adatok szerint Magyarországon jelenleg 2 600 680 aktív felhasználója van a Facebooknak, ezek 48 százaléka nő. Marketingszempontból a legértékesebb célcsoport a 18-35 éves korosztály, ők 65 százalékban képviselik magukat a korosztály szerinti eloszlásban. A hazai internetezők csaknem fele regisztrált és aktív a Facebookon, derül ki a az online penetrációból, amely jelen pillanatban 42,11%.
 
Az adatok forrása a Facebook Ad Platform, az adatbázis frissítését változó intenzitással, havonta 4-5 alkalommal a Facebook fejlesztői végzik.
 
Azonban számos más oldal is ugyanerre az adatbázisra építve kínálja szolgáltatásait, például a magyar ImageFactory vagy a TechCrunch egyik korábbi újságírójának nevéhez köthető CheckFacebook.com.
 
A Socialbakers. com által nyilvánosságra hozott felhasználók száma egyébként pontosan megegyezik a CheckFacebook.com adataival, bár az utóbbi oldalon a nők aránya 52,2 százalék és kevesebb 18-35 év közöttit tartanak számon.
 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés