Egyre többen bányásszák a Facebook adatokat

Szerző: digibiz Forrás: SocialTimes.hu / digibiz.hu

Címkék: Facebook

2011.
01.21.
13:11

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Már 2,6 millió magyar használja aktívan a Facebookot, akiknek tevékenységéről, szokásairól sok mindent elárul a közösségi oldal. Így nem csoda, hogy egyre több szolgáltatás épül a Facebook Ad Pltaformra, hiszen az onnan származó adatok nem csak szórakoztatóak, de tanulságosak is lehetnek, noha ezek nem mindig egyeznek meg teljes mértékben a különböző oldalakon.

Hazánkban megjelent a cseh Candytech által működtetett Socialbakers.com magyar változata.
 
A SocialBakers által feldolgozott adatok szerint Magyarországon jelenleg 2 600 680 aktív felhasználója van a Facebooknak, ezek 48 százaléka nő. Marketingszempontból a legértékesebb célcsoport a 18-35 éves korosztály, ők 65 százalékban képviselik magukat a korosztály szerinti eloszlásban. A hazai internetezők csaknem fele regisztrált és aktív a Facebookon, derül ki a az online penetrációból, amely jelen pillanatban 42,11%.
 
Az adatok forrása a Facebook Ad Platform, az adatbázis frissítését változó intenzitással, havonta 4-5 alkalommal a Facebook fejlesztői végzik.
 
Azonban számos más oldal is ugyanerre az adatbázisra építve kínálja szolgáltatásait, például a magyar ImageFactory vagy a TechCrunch egyik korábbi újságírójának nevéhez köthető CheckFacebook.com.
 
A Socialbakers. com által nyilvánosságra hozott felhasználók száma egyébként pontosan megegyezik a CheckFacebook.com adataival, bár az utóbbi oldalon a nők aránya 52,2 százalék és kevesebb 18-35 év közöttit tartanak számon.
 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés