Egyre több az internetes SuperBowl rajongó

Szerző: digibiz Forrás: Mashable.com

Címkék: SuperBowl | sport | internet | mobil | tévé

2013.
02.04.
13:38

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az idei SuperBowl sem kizárólag a helyszínen és a tévében folyt, hanem sok sportrajongó a közösségi médiában követte nyomon a játékot és adott hangot örömének és véleményének.

Nem csak sör és csirkeszárny volt a tévé előtt ülő SuperBowl rajongók kezében, hanem okostelefon vagy táblagép is. A Nielsen utánajárt, hogy 2012-ben pontosan hány amerikai szurkolt így. 

A több mint 111 millió néző közül 13,1 millió látogatta meg az NFL weboldalait a csapatokat és a 2012-es statisztikát böngészve. Érdekesség, hogy a tévénézők 45%-át nők teszik ki.

Háromból egy táblagép tulajdonos mobileszközén követte nyomon az eredményeket, miközben tévét nézett. A Nielsen adatai szerint a meccset tévén néző otthonok 26%-ában 100 ezer dollár feletti a nettó jövedelem.

Idén úgy tűnt, hogy az internetes rajongók száma tovább növekedett. Decemberben a 49ers weboldalát 506 ezren látogatták meg, míg a Ravensét 376 ezren, ami 2013-ban biztos, hogy jóval magasabb számot mutat majd. 

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Videa vagy Indavideo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés