Gyerek válik online fogyasztóvá

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: internet | gyerek

2011.
02.10.
05:40

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A mai gyerekek már előbb használják a számítógépet mint megtanulnának olvasni vagy biciklizni. Ez az új generáció egyre több jelenlévővel bír az interneten, 2015-re az Egyesült Államokban elérhetik a 25,7 milliót.

A Z Generációnak, Net Generációnak vagy iGenerációnak nevezett korcsoporttal kapcsolatban egy dolog biztos: szinte már billentyűzettel a kezükben születnek. Életüket átszövi a média és a netes tartalmak, amelyek bármikor hozzáférhetőek.

Minden egyes nap egyre több gyerek válik online-ná. Az Egyesült Államokban a 11 év és annál fiatalabb gyerekek száma 2011-ben el fogja érni a 20,2 milliót, 2015-re pedig már a 25,7 milliót. Ezek a gyerekek jelentik az új generációs fogyasztókat, a legújabb elérhető célpontokat.

Emarketer.com

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú a Jujj.hu eladásáról

A hazai online videózásnak és a netes közösségeknek bőven van hová fejlődnie. Az ezekben rejlő lehetőségekről, a nagy bevásárlásokról és portfólióbővítésről beszélgettünk Holman Endrével, a juj.hu-t és Cotcot.hu-t nemrég megvásárló Generál Média ügyvezetőjével. Olvassa el a teljes cikket!

Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés