Gyerek válik online fogyasztóvá

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: internet | gyerek

2011.
02.10.
05:40

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A mai gyerekek már előbb használják a számítógépet mint megtanulnának olvasni vagy biciklizni. Ez az új generáció egyre több jelenlévővel bír az interneten, 2015-re az Egyesült Államokban elérhetik a 25,7 milliót.

A Z Generációnak, Net Generációnak vagy iGenerációnak nevezett korcsoporttal kapcsolatban egy dolog biztos: szinte már billentyűzettel a kezükben születnek. Életüket átszövi a média és a netes tartalmak, amelyek bármikor hozzáférhetőek.

Minden egyes nap egyre több gyerek válik online-ná. Az Egyesült Államokban a 11 év és annál fiatalabb gyerekek száma 2011-ben el fogja érni a 20,2 milliót, 2015-re pedig már a 25,7 milliót. Ezek a gyerekek jelentik az új generációs fogyasztókat, a legújabb elérhető célpontokat.

Emarketer.com

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Vatera vagy Teszvesz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés