Egyre közösségibbek a kisvállalkozások

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: közösségi média | hirdetés

2012.
05.15.
13:41

2 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A brit kisvállalkozások már inkább hirdetnek a közösségi hálózatokban, mint a nyomtatott felületeken. Manapság a kisvállakozások egyharmada a Facebookon bővíti ügyfélkörét.

A brit kisvállalkozások több, mint egyharmada használja a Facebookot terméke vagy szolgáltatása népszerűsítéséhez, míg 27%-uk a helyi megjelenéseket részesítik előnyben.

A Twitter is egyre népszerűbb az Egyesült Királyságban, hatból egy vállalkozás használja a szolgáltatást. Ennek eredményeképp a Twitter gyors ütemben zárkózik fel a print (21%) és az online hirdetések (20%) mellé. 

"A kisvállalkozások kihasználják az olcsó marketing lehetőséget biztosító Facebookot és Twittert" - mondta Simon Best, a BaseKit társalapítója, amely nemrég hozta nyilvánosságra tanulmányát. Ebből az is kiderült, hogy körülbelül 1,1 millió angol vállalkozás már megtalálható valamilyen online felületen.

"Megdöbbentő, hogy bár a vállalkozások marketing célokra használják a közösségi médiát, mégis nagyon kevesen integrálják a blogokat, videókat vagy a Twittert a weboldalukra. Számos kisvállakozás beismeri, hogy elmaradtak a technológia terén, például négyből mindössze egy képes online fizetést fogadni." - tette hozzá Rachel Bridge, szakértő.

Azok a vállalkozások, amelyek nincsenek fenn a világhálón és ügyfelei 40 évnél fiatalabbak, szinte láthatatlanok.
    
2 hozzászólás 

2012.
05.15.
16:16

B.Zs.
Attila, nem hiszem, hogy le vagyunk maradva, a jelenlét alapvetően semmi. A megtalálhatóság, az aktivitás, sőt interaktivitás a lényeg. Lesz most egy konferencia, az Enter!Digital, az online tartalom, a mindenhol jelenlevő képernyők használata-kihasználása és ilyesmi a téma, érdemes ránézni, hátha érdekel.

2

2012.
05.15.
14:03

Attila
Muszáj a netre költözni, és ez nem mindenkinek megy jól. És magyar viszonylatban mennyire le vagyunk még ettől is maradva.

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés