Egyre közösségibbek a kisvállalkozások

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: közösségi média | hirdetés

2012.
05.15.
13:41

2 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A brit kisvállalkozások már inkább hirdetnek a közösségi hálózatokban, mint a nyomtatott felületeken. Manapság a kisvállakozások egyharmada a Facebookon bővíti ügyfélkörét.

A brit kisvállalkozások több, mint egyharmada használja a Facebookot terméke vagy szolgáltatása népszerűsítéséhez, míg 27%-uk a helyi megjelenéseket részesítik előnyben.

A Twitter is egyre népszerűbb az Egyesült Királyságban, hatból egy vállalkozás használja a szolgáltatást. Ennek eredményeképp a Twitter gyors ütemben zárkózik fel a print (21%) és az online hirdetések (20%) mellé. 

"A kisvállalkozások kihasználják az olcsó marketing lehetőséget biztosító Facebookot és Twittert" - mondta Simon Best, a BaseKit társalapítója, amely nemrég hozta nyilvánosságra tanulmányát. Ebből az is kiderült, hogy körülbelül 1,1 millió angol vállalkozás már megtalálható valamilyen online felületen.

"Megdöbbentő, hogy bár a vállalkozások marketing célokra használják a közösségi médiát, mégis nagyon kevesen integrálják a blogokat, videókat vagy a Twittert a weboldalukra. Számos kisvállakozás beismeri, hogy elmaradtak a technológia terén, például négyből mindössze egy képes online fizetést fogadni." - tette hozzá Rachel Bridge, szakértő.

Azok a vállalkozások, amelyek nincsenek fenn a világhálón és ügyfelei 40 évnél fiatalabbak, szinte láthatatlanok.
    
2 hozzászólás 

2012.
05.15.
16:16

B.Zs.
Attila, nem hiszem, hogy le vagyunk maradva, a jelenlét alapvetően semmi. A megtalálhatóság, az aktivitás, sőt interaktivitás a lényeg. Lesz most egy konferencia, az Enter!Digital, az online tartalom, a mindenhol jelenlevő képernyők használata-kihasználása és ilyesmi a téma, érdemes ránézni, hátha érdekel.

2

2012.
05.15.
14:03

Attila
Muszáj a netre költözni, és ez nem mindenkinek megy jól. És magyar viszonylatban mennyire le vagyunk még ettől is maradva.

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés