E-Book kiadót vett a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: ECommerceTimes

Címkék: Facebook

2011.
08.04.
16:37

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A legnagyobb közösségi oldal felvásárolta a Push Pop Press-t, aminek eddig egyetlen saját kiadványa volt. A Facebook azonban nem akar e-könyvekkel fogalkozni, egészen más szándékai vannak a startup-pal.

A csak rövid ideig önállóan működő Push Pop, melyet a korábban az Apple-nél dolgozó Mike Matas és Kimon Tsinteris alapított, a többiektől egyedülálló módon közelítette meg az e-könyv készítést. Jobb képalkotási technikát, dizájnt és interaktív elemeket fejlesztettek. A Facebook erre harapott rá,
és a startup-ot már be is vette felhasználói felületének javításába, esetleges újratervezésébe. Így a Push Pop nem foglalkozik majd tovább e-könyv készítéssel a felvásárlás után ezért úgy nézki első és egyetlen termékük az Al Gore-al közösen létrehozott Our Choice nevű könyv volt.

Az üzlet bejelentése nem véletlen, hiszen már vannak pletykák arról, hogy a Facebook hamarosan kihozná iPad alkalmazását. A közösségi oldalnak szüksége volt kreatív új fejlesztőkre, akik nem csak ebben segédkezhetnek, de a Facebook jelenlegi felületés is javíthatnak. A szakértők szerint ugyanis a
közösségi oldalnak folyamatosan lépést kell tartania a fejlődéssel, szép és kezelhető felhasználói felületet kell biztosítaniuk ahhoz, hogy megtartsák az embereket.

Természetesen a felvásárlás hírének nem örültek az e-könyv fanatikusok, mert úgy érzik fontos tehetségeket vett el a Facebook erről a területről. Főleg az interaktív e-könyvek miatt fontos, hogy az ilyen emberek saját szakmájuknál maradjanak, bár ezek iránt még nincsen túl nagy igény a piacon, sokak szerint a videók, interaktív játékok belezavarhatnak a könyvek olvasásába és teljesen feleslegesek.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Foursquare vagy Gowalla?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés