E-Book kiadót vett a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: ECommerceTimes

Címkék: Facebook

2011.
08.04.
16:37

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A legnagyobb közösségi oldal felvásárolta a Push Pop Press-t, aminek eddig egyetlen saját kiadványa volt. A Facebook azonban nem akar e-könyvekkel fogalkozni, egészen más szándékai vannak a startup-pal.

A csak rövid ideig önállóan működő Push Pop, melyet a korábban az Apple-nél dolgozó Mike Matas és Kimon Tsinteris alapított, a többiektől egyedülálló módon közelítette meg az e-könyv készítést. Jobb képalkotási technikát, dizájnt és interaktív elemeket fejlesztettek. A Facebook erre harapott rá,
és a startup-ot már be is vette felhasználói felületének javításába, esetleges újratervezésébe. Így a Push Pop nem foglalkozik majd tovább e-könyv készítéssel a felvásárlás után ezért úgy nézki első és egyetlen termékük az Al Gore-al közösen létrehozott Our Choice nevű könyv volt.

Az üzlet bejelentése nem véletlen, hiszen már vannak pletykák arról, hogy a Facebook hamarosan kihozná iPad alkalmazását. A közösségi oldalnak szüksége volt kreatív új fejlesztőkre, akik nem csak ebben segédkezhetnek, de a Facebook jelenlegi felületés is javíthatnak. A szakértők szerint ugyanis a
közösségi oldalnak folyamatosan lépést kell tartania a fejlődéssel, szép és kezelhető felhasználói felületet kell biztosítaniuk ahhoz, hogy megtartsák az embereket.

Természetesen a felvásárlás hírének nem örültek az e-könyv fanatikusok, mert úgy érzik fontos tehetségeket vett el a Facebook erről a területről. Főleg az interaktív e-könyvek miatt fontos, hogy az ilyen emberek saját szakmájuknál maradjanak, bár ezek iránt még nincsen túl nagy igény a piacon, sokak szerint a videók, interaktív játékok belezavarhatnak a könyvek olvasásába és teljesen feleslegesek.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés