Média Hungary - Reloaded és mélyhűtve (frissítve)

Szerző: digibiz Forrás: a hang

Címkék: digibiz blog | Media Hungary

2010.
05.18.
11:48

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Igen, mi is közvetítünk a Media Hungary-ról, ám ezúttal nem a tőlünk megszokott - és lássuk be, elvárható - módon fogjuk tájékoztatni a nagyra becsült olvasókat. Szókimondó bloggerünket kértük meg, hogy adja tovább amit lát. Az eredmény egy folyamatosan frissülő, egyedi stílusú közvetítés csak itt, csak ma és csak tőlünk.

Május 19., szerda, Balatonfüred
15 óra
 
Lassan vége van ennek is. Vihar előzte meg, mára a szelek is elültek.
 
Az idei Média Hungary körüli kavarás egyre jó volt: fölébresztette a kételyt, ami a fejlődés egyik legfontosabb motorja. Jó-e, kell-e nekünk a Média Hungary így, ahogy van? Csermelyre fizetünk-e be (vagy neki), vagy egy show-t várunk a pénzünkért? Tudásadagokat vénába? Inspirációt? Remek platformot a pofafürdőhöz?
 
Lehet-e valami olyasmiről agyalni több mint egy évtizeden át változatlan formában, ami három-négy évente gyökeresen megváltozik?
 
Rábízható-e egy ekkora jelentőségű ipar egyetlen éves összejövetele egy nem guru vállalkozóra?
 
Miért nincs más, jobb? Kell-e egyáltalán nekünk Média Hungary? Nekünk, akik ezt csináljuk, felgyűrt ingujjal, könyékig a lekvárban, s többször szívunk, mint örvendezünk?

13 óra 10 perc

Fizetős versus ingyen tartalom - lerágott csont, amit tovább cupákolnak itten. Uj Peti az index.hu-tól a fizetős tartalomban hisz, naná. Aki professzionális tartalmat tol föl a netre (professzionális ebben az esetben azt jelenti, hogy a tartalmakon rugóznak pénzzel működő szakik), nem hihet másban - miközben egyelőre nem mutatkozik hajlandóság a fizetésre.

Uj Peti valamit érez, azt mondja, hogy az egész kommunikációs rendszer meg fog változni. Mivel azonban még ezren ülnek még a dobogón, akiket Vicsek meg-megszólít, nehogy kimaradjanak a jóból, tovább folyik a csonton való hervasztó rágódás. Az informatikusból lett online médiaguru, Palánki Zsolt az Axel Springertől elemez - a maga szintjén. Kellenek új revenue streamek, ilyeneket mond, meg azt, hogy a tranzakciós bevételekben hisz. Én meg a hozzáértésben és a profizmusban.

11 óra 10 perc

 
Hámori Barbara küzd a számítástechnika eszközeivel. A Magyar Telekom háromképernyős történetét meséli újra - közben nem jön a cucc, ami a prezihez kellene. Über gáz. Az öregítős alkalmazás (megmutatja, milyen lesz a júzer arca 2030-ban) bejött - meséli a barna Barbi. Lesz belőle tévéműsor. A vetítőn más jelenik meg, mint amiről beszél. Nem adja fel. Kezdem kihámozni, hogy ebben az esetben a "három képernyő" az internet-mobil-tévéműsor kontentuális megközelítése.
 
Barbi beég a pezibe, de folyékonyan beszél, úgy tűnik, mintha értene hozzá. Közhelyek - kézzel fogható lényeg és értelem nélkül.

11 óra 5 perc

 
Gyula még mondja. Arra gondolok, hogy eddig még sohasem hallottam olyat, hogy menő tanácsadó cég kijött volna forradalmi ötlettel, amiből lett egy Google vagy iWiW, viszont bazira tudja elemezni, ami volt és ami van.

10 óra 30 perc
 
Kangiszer Gyula (Deloitte US) beszél. Egyes minden lében kanál megfigyelők szerint ő is benn volt abban a kalapban, amelyből végül az éppen állástalan volt indexes Vaszily Miklóst húzták ki az origo vezérigazgatói posztjára.
 
Gyula fejfájásról, problémákról szól: ott folytatja, ahol tegnap a londoni mindshare-es csávó abbahagyta. Példákat mond az új zavarosban sikeresen halászókra: minden megoldás létezik, ismert, csak éppen most és éppen az adott helyen nem tudni, hogy működik-e, és ha igen, akkor meddig.
 
Minden változik változó sebességgel. Zsír.



9 óra 30 perc
 
Kis Gergely belenéz a gömbbe. A kristáyba. A nagyteremben spóradikusan vagyunk, harmincunkat hoztak vissza sikeresen a kómából. A többiekért még küzdenek.
 
A GKIeNET ifjú vezetőjét már sokszor hallottam: jó előadó, aki mindig derekasan küzd azért, hogy mondjon is valamit. Gyakran hoz példákat, most a justinguitar.com dícséretét zengi. Kutatóhoz nem méltó jelzőkkel illeti: elképesztően jól megy neki - mondja például Gergő, de számokkal nem szolgál. Így nem tudni, hogy valóban miként is megy a gitároktatás sajátos módját választó online pedagógusnak.


8 óra

 
Munkál még a tegnap bennem.
 
Nem hiányzik a lerobbant Club Tihany. Kicsit sem. A nagyobbik teremben azonban csúcsidőben kevésnek bizonyult a hely. Éppen elég lett volna a tér, ha kicseszik a terem hátsó fertályán emelvényre rögzített fehér verdát (a szponzor ennek nyilván nem örült volna oly nagyon).

Viszont a zökkenőmentes kajáltatás a füredi konferencia központban ekkora népnek (ezer fő körül) nem megoldható, vagy inkább mondjuk így: az nem megoldás, amit tegnap adtak elő e téren.
 
Az efféle nagy eseményeket az is minősíti, hogy kik jelennek meg rajta. Itt volt tegnap az RTL Klub teljes menedzsmentje, a Tv2-é úgyszintén, a Sanomáé, a Ringieré detto. Rádiók, kisebb kiadók, kisebb lapok, a web egyelőre még vezető magyar orgánumai (index.hu, origo.hu) teljes menedzsmenttel, továbbá ügynökségek. A networking (smúz, seft, szex) nem ütközött akadályba.

Olvassa tovább a cikket!

    
1 hozzászólás 

2010.
05.18.
12:54

N.S.
Szóval eddig dögunalom :)

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés