Csökken az érdeklődés a Facebook hirdetések iránt?

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Facebook | hirdetés

2012.
04.16.
16:38

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nyolc százalékkal csökkent a Facebook hirdetések átkattintási aránya 2011 utolsó negyedéve és 2012 első negyedéve között az Egyesült Államokban.

Miközben az átkattintások ára növekedett, az átkattintások száma csökkent az Egyesült Államokban a Facebookon az elmúlt három hónapban, azonban Simon Mansell, a TBG Digital vezérigazgatója szerint nincs ok az aggodalomra, hiszen a közösségi site sok oldalán már nem négy, hanem hét hirdetés látható, így az átkattintás csökkenése elfogadható, mert nem lehet a csökkenést csak önmagában vizsgálni.

A kutatás másik érdekes eredménye, hogy a Facebook egyre nagyobb ellenfelévé kezd válni a Twitternek hír-forgalomterelés szempontjából. 196%-kal nőtt ugyanis a hírportálokra való átkattintás, aminek oka részben az olyan sikeres közösségi hírolvasókban keresendő, mint a Yahoo, a The Washington Post vagy a The Guardian applikációja.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés