Csökken az érdeklődés a Facebook hirdetések iránt?

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Facebook | hirdetés

2012.
04.16.
16:38

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nyolc százalékkal csökkent a Facebook hirdetések átkattintási aránya 2011 utolsó negyedéve és 2012 első negyedéve között az Egyesült Államokban.

Miközben az átkattintások ára növekedett, az átkattintások száma csökkent az Egyesült Államokban a Facebookon az elmúlt három hónapban, azonban Simon Mansell, a TBG Digital vezérigazgatója szerint nincs ok az aggodalomra, hiszen a közösségi site sok oldalán már nem négy, hanem hét hirdetés látható, így az átkattintás csökkenése elfogadható, mert nem lehet a csökkenést csak önmagában vizsgálni.

A kutatás másik érdekes eredménye, hogy a Facebook egyre nagyobb ellenfelévé kezd válni a Twitternek hír-forgalomterelés szempontjából. 196%-kal nőtt ugyanis a hírportálokra való átkattintás, aminek oka részben az olyan sikeres közösségi hírolvasókban keresendő, mint a Yahoo, a The Washington Post vagy a The Guardian applikációja.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Tud különbséget tenni?

Jelenleg 500 MB-os mobilnet csomagra havi 2000 forinttól elő lehet fizetni, a 3-4 GB-os csomagok ára 4000 forint, a 7-14 GB-osaké pedig 6000 forint körül van. Ezzel párhuzamosan a vezetékes előfizetések ára sebességtől és adatmennyiségtől függően 2800 (1 GB) és 14000 forint között mozog, de van olyan csomag is, amely 4000 forint körüli összegért biztosít korlátlan hozzáférést.

Mobil kontra vezetékes net Mobil kontra vezetékes net

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés