Csökken az érdeklődés a Facebook hirdetések iránt?

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Facebook | hirdetés

2012.
04.16.
16:38

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nyolc százalékkal csökkent a Facebook hirdetések átkattintási aránya 2011 utolsó negyedéve és 2012 első negyedéve között az Egyesült Államokban.

Miközben az átkattintások ára növekedett, az átkattintások száma csökkent az Egyesült Államokban a Facebookon az elmúlt három hónapban, azonban Simon Mansell, a TBG Digital vezérigazgatója szerint nincs ok az aggodalomra, hiszen a közösségi site sok oldalán már nem négy, hanem hét hirdetés látható, így az átkattintás csökkenése elfogadható, mert nem lehet a csökkenést csak önmagában vizsgálni.

A kutatás másik érdekes eredménye, hogy a Facebook egyre nagyobb ellenfelévé kezd válni a Twitternek hír-forgalomterelés szempontjából. 196%-kal nőtt ugyanis a hírportálokra való átkattintás, aminek oka részben az olyan sikeres közösségi hírolvasókban keresendő, mint a Yahoo, a The Washington Post vagy a The Guardian applikációja.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés