Csökken az érdeklődés a Facebook hirdetések iránt?

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Facebook | hirdetés

2012.
04.16.
16:38

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nyolc százalékkal csökkent a Facebook hirdetések átkattintási aránya 2011 utolsó negyedéve és 2012 első negyedéve között az Egyesült Államokban.

Miközben az átkattintások ára növekedett, az átkattintások száma csökkent az Egyesült Államokban a Facebookon az elmúlt három hónapban, azonban Simon Mansell, a TBG Digital vezérigazgatója szerint nincs ok az aggodalomra, hiszen a közösségi site sok oldalán már nem négy, hanem hét hirdetés látható, így az átkattintás csökkenése elfogadható, mert nem lehet a csökkenést csak önmagában vizsgálni.

A kutatás másik érdekes eredménye, hogy a Facebook egyre nagyobb ellenfelévé kezd válni a Twitternek hír-forgalomterelés szempontjából. 196%-kal nőtt ugyanis a hírportálokra való átkattintás, aminek oka részben az olyan sikeres közösségi hírolvasókban keresendő, mint a Yahoo, a The Washington Post vagy a The Guardian applikációja.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Nők vagy Wikipédia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés