Csodát nem árusítunk...

Szerző: Berényi Konrád Forrás: onlinemarketing.blog.hu

Címkék: online marketing | online reklám

2010.
12.28.
09:55

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Bár az online marketing, az online reklám nagyon hatékony és nagyon sikeres megoldás tud lenni, de önmagában csodára nem képes. Ha a reklámozott termék vagy szolgáltatás nem jó, ha nem versenyképes, akkor hiába csinálunk mi nagyon jó kampányt, hiába célzunk és hiába vagyunk tapasztaltak, egész egyszerűen nem fog működni a dolog.

Ezt úgy gondolom nem olyan nehéz belátni. Ha nem az én termékem vagy szolgáltatásom a rossz vagy javítandó, akkor nagyon jól lehet látni, hol a hiba.

De ugyanezt elmagyarázni az ügyfélnek... mert megértem, hogy sokat dolgoztak. Megértem, hogy kellenek az eredmények. De ha a konkurencia egy kattintásnyira jobbat ad, akkor nekem kisebbfajta csodát kellene ahhoz tennem, hogy legyenek vevők, megrendelők. Mert amit én látok, amit én megtalálok, azt a vevő is látja, megtalálja. És hiába viszem oda a vevőt, ha nem vesz - mert máshol van jobb.

A statisztikákból ezt jól látjuk. A weboldal elemzéséből is, ráadásul a szolgáltatások, termékek is egy kereséssel összehasonlíthatóak. Csak ezt elmagyarázni...

És a gond ilyenkor az, hogy olyan plusz tudást kell(ene) átadni, amiért aktuálisan nem fizet senki. Hiszen tőlünk adott esetben csak a kampányt kérték.

Az ilyen, gyakorlatilag kudarc-gyanús kampányok akkor "látszódnak" igazán, amikor párhuzamosan több ügyfélnek is dolgozunk, és jól látszik, másoknál mennyire működnek a dolgok. Tehát nekem, mint reklámosnak, az össz sikeresség megvan. Mindössze az ügyfélnek nem működik a kampánya...

Az online marketing sajnos csodára nem képes. Lehet próbálkozni, ideig-óráig el lehet adni bármit, de erre üzletet építeni nem lehet. Ha valaki az interneten vállalkozik, ugyanúgy értenie kell az adott területen, mintha nem az interneten vállalkozna. Ezt érdemes lenne sokaknak megtanulni.

A bejegyzés írója Berényi Konrád, az onlinemarketing.blog.hu szerzője. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés