Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 2 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
08.15.
09:43
0 hozzászólás

Kína lesz a második legnagyobb reklámpiac

Címkék: reklámpiac | internet


A kínai hirdetési piac, ami a nagyokhoz képest, mint Amerika és Japán, még mindig csak fejlődik, a kereslet tekintetében mégis kezdi megközelíteni azokat. Az eMarketer becslései szerint év végére annyira megnőhet a pénzforgalom a kínai reklámpiacon, hogy az lehet a második legnagyobb a világon.

2011.
04.13.
13:28
0 hozzászólás

Erősödik az internetes reklámpiac

Címkék: reklámpiac | internet


2010-ben többet költöttünk Magyarországon internetes reklámra, miközben a többi médiumnál a hirdetésekre fordított összeg csökken, vagy stagnál.

Hírlevélre feliratkozás

Skype vagy MSN?

További villámkérdések  Szavazás állása

Mi értelme van az MTI-nek?

Rendhagyó dologra vállalkoztunk. Arra tettünk kísérletet, hogy megvizsgáljuk, milyen arányban hasznosulnak a Magyar Távirati Iroda által készített anyagok fontos hazai hírfelhasználó portálokon. Ami egyben természetesen a saját tartalom nagyságrendjére is utal.

Mi értelme van az MTI-nek? Mi értelme van az MTI-nek?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak