Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 1 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
03.29.
11:12
0 hozzászólás

Életre kelt brand - mennyit érnek az online reklámok fiktív szereplői?

Címkék: online marketing | reklámkampány | látogatottság-növekedés | iWiW


Lelkes Emese, Vatera Vera és a Feledékeny Ingatlanos olyan figurák, amelyek a köréjük épülő sztorikkal mérhető látogatottság-növekedést generáltak kampányaik alatt. Kérdés, hogy a párhetes online felhajtás behozza-e árát, és ha nem, mi az interaktív reklámok közvetlen és közvetett haszna.

Hírlevélre feliratkozás

Safari vagy Chrome?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak