Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 19 találat van a digibiz.hu oldalon

2012.
06.04.
13:52
0 hozzászólás

Szembemegy a reklámipar érdekeivel a Microsoft

Címkék: Microsoft | reklám | hirdetés | internet | böngésző


A reklámipar felháborodott a Microsoft tervén, miszerint új böngészőjében nem lehetne nyomon követni a felhasználó internetezési szokásait, és ennek megfelelő hirdetéseket ajánlani. Ez ellentmond a jelenleg hatékony és nyereséges online hirdetési szokásoknak.

2011.
08.15.
09:43
0 hozzászólás

Kína lesz a második legnagyobb reklámpiac

Címkék: reklámpiac | internet


A kínai hirdetési piac, ami a nagyokhoz képest, mint Amerika és Japán, még mindig csak fejlődik, a kereslet tekintetében mégis kezdi megközelíteni azokat. Az eMarketer becslései szerint év végére annyira megnőhet a pénzforgalom a kínai reklámpiacon, hogy az lehet a második legnagyobb a világon.

2011.
06.17.
14:33
0 hozzászólás

Nehézkes jelentések a reklámpiacról

Címkék: reklámköltés | IAB Hungary


Az online reklámköltésekről szóló éves jelentés rendszerint elég későn kerül a nyilvánosság elé idehaza. A 2010-es adatok például idén áprilisban jelentek meg, ami jogosan veti fel a kérdést: mi tart ilyen sokáig? Megkérdeztük a jelentést készítő IAB Hungary-t.

2011.
05.10.
11:02
0 hozzászólás

Merre fejlődjenek az online reklámügynökségek?

Címkék: online reklámügynökség


Néhány marketinges már most csak online üzleteket használ, de sokan úgy vélik, a teljes körű szolgáltatást nyújtó cégek szerezhetik meg a jövőben a digitális munkák nagy részét.

2011.
04.13.
13:28
0 hozzászólás

Erősödik az internetes reklámpiac

Címkék: reklámpiac | internet


2010-ben többet költöttünk Magyarországon internetes reklámra, miközben a többi médiumnál a hirdetésekre fordított összeg csökken, vagy stagnál.

2011.
03.09.
09:03
0 hozzászólás

A Ford az online-ra kanyarodik

Címkék: Ford | hirdetés | reklám | interjú


Mitől hatásosabbak napjainkban a hirdetések az online, vagy a közösségi médiában, mint a Super Bowl szünetében? Scott Kelley, a Ford Motor Co. digitális marketing részlegének vezetője, az eMarketernek adott interjújában erről és az újfajta digitális stratégiákról is beszélt.

2010.
12.28.
09:55
0 hozzászólás

Csodát nem árusítunk...

Címkék: online marketing | online reklám


Bár az online marketing, az online reklám nagyon hatékony és nagyon sikeres megoldás tud lenni, de önmagában csodára nem képes. Ha a reklámozott termék vagy szolgáltatás nem jó, ha nem versenyképes, akkor hiába csinálunk mi nagyon jó kampányt, hiába célzunk és hiába vagyunk tapasztaltak, egész egyszerűen nem fog működni a dolog.

2010.
11.09.
15:10
0 hozzászólás

Az RTL hagyja elúszni a YouTube-os nézettséget

Címkék: reklám | Kína | X-faktor


Hírekből, kis színesekből lehet tudni, hogy Kínában lopják a tévécsatornákat: engedély nélkül teszik azokat fel helyi kábeltévék a kínálatukba. És az ott akár azonnal milliós elérést jelent. De nemcsak az adást lopják, hanem a reklámokat is: a reklámblokkok helyén nem a lopott csatorna saját reklámja fut, hanem az adott kábelszolgáltató bekever helyi reklámokat. Így tehát a számára ingyen tartalomban futó reklámot adja el.

2010.
10.08.
09:09
0 hozzászólás

Rossz reklámokat adnak rossz felületeken

Címkék: reklám | konferencia


A változatosság kedvéért ma is voltam konferencián. Most viszont szigorúan online témában: VI. Mfor Marketing Konferencia - Hirdetők, médiumok, trendek - Merre tart az online reklámpiac? Bár megmondom őszintén, főleg az első fele érdekelt, és nem is tudtam sajnos csak az első szünetig maradni. De amit láttam, az érdekes volt.

2010.
09.29.
08:12
0 hozzászólás

Tarol az Apple a mobil reklámpiacon

Címkék: Apple | iAD | reklám


Az IDC piackutató becslése szerint az Apple iAd hirdetési rendszere év végére megszerezheti a teljes mobil reklámpiac 21 százalékát. A Yahoo! ügyvezetője szerint az egész iAd projekt darabokra fog hullni, mert a hirdetők nem fogják tolerálni azt a fajta szoros kontrollt, amit az Apple próbál rájuk erőltetni.

|« első « előző 12 következő » utolsó »|

Hírlevélre feliratkozás

Kindle vagy iPAD?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nagyító alatt a televíziós weboldalak

A hazai tévés weboldalak piacán a kereskedelmi tévék a tartalomszolgáltatás terén még gyerekcipőben járnak, de a közösségi megoldásokban rejlő lehetőségeket egyre inkább igyekeznek kihasználni. Az MTV.hu mindkét fronton jó példát állít, közösségi szinten a dél-afrikai vébével vettek friss lendületet. Üde színfolt az Origo két új tévés weboldala is.

Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend Hazai tv-k weboldalai - messze még a trend

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak