Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 4 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
05.10.
11:02
0 hozzászólás

Merre fejlődjenek az online reklámügynökségek?

Címkék: online reklámügynökség


Néhány marketinges már most csak online üzleteket használ, de sokan úgy vélik, a teljes körű szolgáltatást nyújtó cégek szerezhetik meg a jövőben a digitális munkák nagy részét.

2010.
12.28.
09:55
0 hozzászólás

Csodát nem árusítunk...

Címkék: online marketing | online reklám


Bár az online marketing, az online reklám nagyon hatékony és nagyon sikeres megoldás tud lenni, de önmagában csodára nem képes. Ha a reklámozott termék vagy szolgáltatás nem jó, ha nem versenyképes, akkor hiába csinálunk mi nagyon jó kampányt, hiába célzunk és hiába vagyunk tapasztaltak, egész egyszerűen nem fog működni a dolog.

2010.
06.09.
11:25
0 hozzászólás

Lehet-e etikus a reklám a piacgazdaságban?

Címkék: digitális tartalom | online reklám | kommunikációs ügynökség


Az Indexen futottam bele egy topicba, ami az etikus reklámról szól. Pontosabban arról, van-e értelme etikus reklámról beszélni. A topic indítója egy ismert szélsőséges álláspontot képvisel, és a reklámok fölöslegességéből indul ki. Ugyanakkor maga az alapkérdés elég érdekes.

2010.
03.08.
15:57
0 hozzászólás

Nem elég a digitális szolgáltatás az online marketingben

Címkék: digitális tartalom | online reklám | kommunikációs ügynökség | digitális üzlet


Bár a marketingre fordított összegek a hagyományos médiák felől a digitálisak felé vándorolnak, a cégek elégedettek a teljes körű szolgáltatást nyújtó kommunikációs ügynökségeikkel, és általánosságban elmondható, hogy nem szívesen fogadják el a kizárólag digitális megoldásokat online kampányaik során. A marketing szakemberek a teljes körű szolgáltatásokat részesítik előnyben.

Hírlevélre feliratkozás

Gmail vagy Thunderbird?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak