Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 8 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
01.17.
11:19
0 hozzászólás

A fiataloknál már az internet a fő hírforrás

Címkék: internet | televízió | online hirdetés


Tavaly először az internet elsődleges hírforrássá lépett elő a fiatalok körében. Ennek ellenére a televízió az összes korcsoportot vizsgálva még mindig tartja az első helyét. Angliában már 2009-ben többet költöttek az internetes reklámokra, mint a televíziósra. 2010-ben pedig a tengerentúlon rekordot döntöttek az online hirdetések, és idén megelőzheti a printet.

2011.
01.07.
10:19
0 hozzászólás

Itthon az online jövőre nyomja le a printet

Címkék: online hirdetés


A tengerentúlon tavaly nagymértékben erősödött az online hirdetések piaca, idén akár meg is előzheti a printet. Magyarországon a szakemberek szerint az online ugyan dinamikusan növekedett a tavalyi évben és a trend folytatódni látszik, de a helycseréhez ez idén még nem lesz elég.

2011.
01.05.
16:00
0 hozzászólás

Rekordot döntöttek az online hirdetések

Címkék: internet | online hirdetés


Rohamosan növekszik az online hirdetések piaca. Tavaly évvégén minden eddiginél többet költöttek internetes reklámokra, a tendencia várhatóan folytatódik a következő években is.

2010.
12.23.
16:02
0 hozzászólás

Az online hirdetések megelőzik a printet

Címkék: hirdetés | online hirdetés | print hirdetés | internet


Számítások szerint év végére az online hirdetési piac maga mögé utasítja a nyomtatottat az Egyesült Államokban. Egyelőre még nem látszik, hogy Magyarországon mikor következik be a váltás.

2010.
12.14.
15:30
0 hozzászólás

Négy év múlva megduplázódik az online hirdetésekre költött összeg

Címkék: hirdetés | online hirdetés | internet


Előrejelzések szerint, nem meglepő módon, egyre több pénzt fektetnek majd a cégek az online hirdetésekbe. Az erre fordított össze 2014-re meg fog duplázódni, és elsősorban videós hirdetéseket készítenek majd a nagyobb cégek.

2010.
12.01.
11:11
0 hozzászólás

"Sosem akartuk kiütni a másikat" - interjú Somogyi Péterrel és Gazsó Gáborral, a hazai online marketing "őstandemjével"

Címkék: online hirdetés | online Marketing | interjú


Somogyi Péter Pál és Gazsó Gábor párosa unikumnak számít a honi médiaiparban: 10 éve dolgoznak együtt az online hirdetési piacon, az Origo kereskedelmi részlegénél eltöltött hosszú éveket követően közös tanácsadói céget alapítottak, és az EvoMediahoz is tandemben csatlakoztak. A szakemberek a hirdetési felületek árának további csökkenését prognosztizálják, és nem hisznek a fizetős tartalomban.

2010.
07.21.
11:46
0 hozzászólás

Prémiumfogyasztók a hirdetések célkeresztjében

Címkék: online hirdetés | tanulmány


Érdekes tanulmányba botlottam a közelmúltban, ami pontosan az olyan típusú fogyasztókkal foglalkozik, amilyen én is vagyok. Akik bizonyos termékekre az átlagnál többet költenek, akiknek időnként jól esik egy kicsit tovább nyújtózkodni, mint ameddig a takaró ér, azaz megvenni olyan dolgokat, amik éppen hogy beleférnek a "költségvetésbe".

2010.
07.08.
14:36
0 hozzászólás

Reklám a Facebookon - Lehet-e BAR-listára szűrni?

Címkék: online hirdetés | Facebook | Etarget | banner


A VII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia egyik legizgalmasabb előadásának ígérkezett a Három mesterlövész, egy célpont című, melyben Sziebig Péter (Klikkmánia Kft.), Kálmán Tamás (Etarget) és Szutor Ferenc (Adverticum zRt.) arról párbajozott egymással, hogy adott hirdetési feladatok megoldására milyen mértékben alkalmas a Facebook, az Etarget illetve a hagyományos bannerhirdetés. A targetálási lehetőségek szempontjából egyértelműen a Facebook vitte a pálmát, viszont arra a kérdésre, hogy "ki tudom-e szűrni a BAR-listásokat, hogy nekik ne hirdessek?"

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak