Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 7 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
05.03.
09:39
0 hozzászólás

A banner halott

Címkék: banner | hirdetés


Amikor 1994-ben elindultak az első banneres reklámok, még annyira hatásosak voltak, hogy 78 százalékos átkattintási arányt értek el. Ez az elképesztő arány azonban az évek alatt csak lefelé változott. Ma már nem érdemes a bannerre alapozni, az integrált hirdetési formáké a jövő.

2010.
12.16.
16:22
0 hozzászólás

Mobilbannerek és mobilkattintás

Címkék: mobilbanner


Mobilban utazik a CEMP. Ezt mondhatjuk úgy is, hogy előre menekül, de nem hiszem, hogy ez lenne a szempont. Egész egyszerűen elkezdte a mobiltelefonos internethasználat elérni azt a méretet, ami már számít. Vagyis a 250-300 ezer darab körüli jelenlegi, és a várhatóan 500 ezer darab körüli jövő év elejei okostelefon penetráció iPhone és Android oprendszert használó okostelefon penetráció már generál akkora forgalmat, hogy érdemes legyen ezen eszközök lehetőségeikhez és igényeikhez fejleszteni.

2010.
11.11.
10:43
0 hozzászólás

Nem kattannak a display hirdetésekre

Címkék: banner | CEMP | hirdetés


A CEMP végre nyilvánosságra hozta azt a kutatást, amellyel azt szeretnék megmutatni, miért nem helyes az, ha a banner (display) megjelenést kattintás alapon vásároljuk.

2010.
11.05.
11:33
0 hozzászólás

A kattintás a lényeg, nem az illem

Címkék: hirdetés | banner


Ma megint aktiválnom kellett a hirdetésblokkolót az egyik vezető hazai oldalon. Most nem célom sem a portált sem a hirdetést bántani, maga a jelenség az, ami miatt azt gondolom, érdemes erről írni.

2010.
07.08.
14:36
0 hozzászólás

Reklám a Facebookon - Lehet-e BAR-listára szűrni?

Címkék: online hirdetés | Facebook | Etarget | banner


A VII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia egyik legizgalmasabb előadásának ígérkezett a Három mesterlövész, egy célpont című, melyben Sziebig Péter (Klikkmánia Kft.), Kálmán Tamás (Etarget) és Szutor Ferenc (Adverticum zRt.) arról párbajozott egymással, hogy adott hirdetési feladatok megoldására milyen mértékben alkalmas a Facebook, az Etarget illetve a hagyományos bannerhirdetés. A targetálási lehetőségek szempontjából egyértelműen a Facebook vitte a pálmát, viszont arra a kérdésre, hogy "ki tudom-e szűrni a BAR-listásokat, hogy nekik ne hirdessek?"

2010.
06.30.
12:35
0 hozzászólás

Nem látszik a banner alapú hirdetések jövője

Címkék: web 2.0 | banner | hirdetés


Elmondom, mi foglalkoztat mostanában. Keresek, próbálok fogást találni egy dolgon, de valahogy nem jön össze. Ez pedig a weben bevételt hozó, valójában az egyik legnagyobb hatást elérő banner alapú hirdetések jelene és jövője.

2010.
06.16.
14:05
0 hozzászólás

Közösségi tartalom a Budapest Bank bannerhelyein

Címkék: banner | Twitter


Ötletes megoldással rukkolt elő a Budapest Bank. Az Index.hu-n látható flash-bannereikben a promócióhoz kapcsolódó Twitter üzenetek jelennek meg, valós időben.

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Iparági fúziók I-II

A fúziók, licencek, bevásárlások témakörében annyi az esemény, hogy halandó újságíró a legjobb szándékkal is csak jellemzőnek vélhető részleteket tud kiragadni a folyamatok áradatából. Ezúttal nem napjaink felvásárlásai között tallóztunk, hanem az iparág (közel)múltjából ragadtunk ki néhány tanulságos példát.

It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől It-iparági fúziók I.rész: Méretes pofonok a segítő kéztől

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak