Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 1 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
10.16.
14:04
0 hozzászólás

Online panaszbenyújtás a fogyasztóvédelemhez

Címkék: PSZÁF | panasz | ügyfélkapu


Már az ügyfélkapun keresztül is fogad fogyasztói beadványokat a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, amivel igyekszik gyorsítani és kényelmesebbé tenni az ügyintézés folyamatát. Az ügyfelek elektronikus úton kapnak választ panaszukra. A fejlesztés már tavasszal tervbe volt véve, és további újítások is várhatóak.

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak