Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 4 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
08.02.
10:19
0 hozzászólás

Virtuális boltok a koreai vásárlóknak

Címkék: Korea | Tesco


A Tesco dél-koreai bolthálózata, a Home Plus hamar olyan népszerű lett, hogy jelenleg a második legnagyobb az országban az E-Mart után. De a Tesco sosem elégszik meg a második hellyel, így most virtuális boltokkal akar még több vásárlót szerezni.

2010.
08.11.
07:34
0 hozzászólás

Újabb Street View-botrány: a rendőrség rátört a Google-re

Címkék: Google | Street View | Németország | Dél-Korea | razzia


A Google bejelentette, hogy hosszas tárgyalások után, szigorú feltételek mellett elindítja Street View alkalmazását Németországban. Ezalatt a dél-koreai rendőrség arról számolt be, hogy lecsapott a cég szöuli székházára, ugyanis feltételezésük szerint a cég illegálisan tárol felhasználói adatokat. A Street View-botrány nem hogy csillapodna, csak dagad tovább.

2010.
06.23.
15:14
0 hozzászólás

Cenzúrázzák az online játékokat

Címkék: online játék | Kína | Korea


Az online játékipar piaca közel negyven százalékkal nőtt Kínában a tavalyi évben; különösen sokan halnak bele játék függőségükbe. Ennek most véget vetnek a kínai hatóságok: olyan szabályozás lép életbe, mely szerint kötelező olyan technikai alkalmazásokat használni, melyek korlátozzák a játékidőt.

2010.
04.29.
13:37
0 hozzászólás

Eldurvult a koreai játékőrület

Címkék: Korea | online játék


Dél-Koreában az online játékok az elmúlt évtizedben a hétköznapi élet, a tömegkultúra részévé váltak. Egy korábbi felmérés szerint a világ online játékipari bevételeinek 34,5%-át ez az ázsiai ország adta, pont ezért, innen érkeznek a legbizarrabb hírek az online játékok mellékhatásairól.

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak