Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 1 találat van a digibiz.hu oldalon

2011.
02.04.
10:01
0 hozzászólás

Káosz után konszenzus az online hirdetési piacon

Címkék: hirdetés | IAB Hungary | Origo | Kirowski | Sanoma | Upfront


Másfél éve próbálnak egységes hirdetési méreteket megfogalmazó ajánlást megalkotni a hirdetési piac szereplői a Magyar Reklámszövetséghez kötődő IAB Hungary keretein belül, eddig eredménytelenül. Pár napja, január 26-án futott neki újra egy friss munkacsoport a feladatnak. Mindenki lelkes és támogatja az ötletet, ám azt ma senki nem meri megjósolni, hogy ezúttal sikerül-e egyezségre jutni a méret sztenderdekről, pedig alkalmazásuk nem is lenne kötelező. A globális kampányok egységes méreteket igényelnek.

Hírlevélre feliratkozás

Skype vagy MSN?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak