Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 2 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
12.15.
09:39
0 hozzászólás

Az X-Faktor kisajátítja a Facebookot

Címkék: Facebook | Facebook | ImageFactory


Úgy tűnik, hogy november utolsó hetén az X-Faktorosok versenyéről szólt a Facebook. Az ImageFactory által készített Facebooker adatai alapján a közösségi oldal felhasználói még mindig hetente több ezren csatlakoznak a tehetségkutató különböző rajongói oldalaihoz.

2010.
11.18.
11:22
0 hozzászólás

A Facebook alapján X-Faktort néznek és csokit esznek a magyarok

Címkék: Facebook | Facebooker | ImageFactory


Az ImageFactory által készített Facebooker adatai alapján a múlt héten az X-Faktor csoportjaihoz csatlakoztak a legtöbben, illetve a Milka csokoládé oldalaihoz, ami a legnépszerűbb márka jelenleg. Ugyanakkor még csak három olyan csoport van, aminek sikerült átlépnie a 200 ezres határt.

Hírlevélre feliratkozás

Céges honlap vagy blog?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak