Címketár

[A-Á] [B] [C-CS] [D] [E-É] [F] [G-GY] [H] [I-Í] [J] [K] [L] [M] [N-NY] [O-Ó] [Ö-Ő] [P] [Q] [R] [S-SZ] [T-TY] [U-Ú] [Ü-Ű] [V] [W-X-Y] [Z-ZS]

A kifejezésre 3 találat van a digibiz.hu oldalon

2010.
08.23.
11:59
0 hozzászólás

Hozzunk ki többet a Google Analytics-ból

Címkék: Google | Google Analytics


Kevesen tudják, hogy a Google Analytics azon kívül, hogy méri weboldalaink forgalmát, valamennyire programozható is. Ez lehetővé tesz néhány érdekes (és pénzt hozó) trükköt. Például egy honlapon, amelyik több ügyfélcsoportot céloz meg, szeretnénk szegmentálni a látogatókat, de az Analytics-ben azt látjuk, hogy szinte mindenki megnézi a többi csoportnak szóló ajánlatokat is. Vendég blogger írása.

2010.
02.26.
16:15
0 hozzászólás

Konkurencia vagy ingyenreklám: Hírportálok vs. közösségi média

Címkék: Google Analytics | közösségi oldal | SEO | Apple


Az interneten történő tájékozódásnak egyre fontosabb részét képezi a közösségi média. Ismerőseink, barátaink linkjei egyre nagyobb mértékben befolyásolják napi hírfogyasztási szokásainkat, így a tartalomszolgáltatóknak is ideje megfontolni, honnan érkezik a kontent és miként jut célba.

2010.
02.24.
13:30
0 hozzászólás

Mérőrendszerek háborúja: Számon tartott internetezők

Címkék: mérőrendszer | Webaudit | Google Analytics | Indextools | Gemius | közösségi oldal | Yahoo


A látogatottság mérése, és az adatok elemzése alapvető a tartalom szolgáltatójának, és a reklámozónak egyaránt. És végső soron magának a látogatónak is, hiszen ezen múlik, hogy mit talál adott oldalon. A mai, elképesztően részletes elemzésekhez felhasználják a kérdőíveken és a közösségi oldalakon megadott adatainkat, és úgy naplózzák szokásainkat, hogy nem is tudunk róla.

Hírlevélre feliratkozás

Explorer vagy Firefox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak