CeBIT: Összekapcsolt világ

Szerző: digibiz Forrás: MTI / Digibiz.hu

Címkék: Google | CeBIT | kiállítás | elektronikus kereskedelem | kommunikációs technológia | szélessáv

2010.
03.01.
17:24

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az idén mintegy 300 kiállító első alkalommal vesz részt a CeBIT-en, közöttük olyan nehézsúlyú játékosok is, mint a Google kiskereskedelmi érdekeltsége az Amazon, valamint az Acer új, 3D-s projektora.

A vásár idei mottója a "Connected World", azaz összekapcsolt világ, ennek tükrében a vásár fő témakörei a szélessávú mobil internet, az informatikai biztonság, a közlekedési telematika és a környezetbarát informatika. "A CeBIT bemutatja a globális kommunikációs technológia legújabb technológiai lehetőségeit és rámutat a számítástechnika és az informatikai- kommunikációs technológiai ágazatot gazdasági növekedési motorként betöltött szerepére" - olvasható Angela Merkel, a vásárt megnyitó német kancellár vasárnapi blogbejegyzésében.

AFP foto
Előkészületek, 2010 Hannover
 
A Deutsche Messe AG a CeBIT rendezője a kiállítók számának csökkenésére és a konkurens rendezvények szaporodására már két évvel ezelőtt reagált és alapjaiban átszervezte a vásárt. A szórakoztató elektronikai ágazat fő rendezvényévé a berlini IFA és a Las Vegas-i Consumer Electronics Show nőtte ki magát, a mobil kommunikációs ágazat fő seregszemléje pedig a barcelonai Mobile World Congress lett. Amint azt a Messe kihangsúlyozta, az idén mintegy 300 kiállító első alkalommal vesz részt a vásáron, közöttük olyan nehézsúlyú játékosok is, mint a Google kiskereskedelmi érdekeltsége, az Amazon. A Google utcakép szolgáltatását, a hevesen vitatott "Street View" szolgáltatást fogja bemutatni. A vásár idén már csak öt napig tart, a vasárnap már kiesik.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Akcióban a szezonális termékek

A webáruházak többsége nem készül külön akcióval a nyárra, inkább az őszi és téli időszakhoz hasonlóan a szezonális termékeket kínálják kedvezménnyel. Az internetes üzletek a válság miatt nem változtattak az árazási szokásaikon, azonban így is növelték vásárlóik számát.

Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés