Bin Laden halála mozgosította a közösségi médiát

Szerző: digibiz

Címkék: Osama Bin Laden | Twitter

2011.
05.04.
09:08

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az Osama Bin Laden halálát követő hatalmas internetes reakció hullám bizonyítja a közösségi oldalak hírterjesztésben betöltött egyre nagyobb szerepét.

A Net Base Solutions adatai szerint Bin Laden halálhíre jobban megmozgatta a Twitter és a Facebook-ot mint a japán földrengés, vagy a hercegi esküvő. A web angol nyelvű részén az összes közösségi oldalon nagyjából 1,2 milió beszélgetés zajlott Bin Ladenről vasárnap és hétfő délelőtt. A legnagyobb aktivitás Barack Obama hivatalos bejelentése előtt 45 perccel volt tapasztalható. A beszélgetések fele a Twitteren történt, ahol az Obama beszéde körüli órákban rekord mennyiségű twittet írtak a felhasználók, és már órákkal a hivatalos bejelentés előtt futótűzként terjedt el, hogy megölték Bin Ladent. A legmozgékonyabb időszakban előfordult, hogy a 200 millió felhasználó másodpercenként átlagosan 3-4000 twittet küldött el. A legtöbben elsődleges hírforrásként használják a mikroblog szolgáltatást, vagy a Facebook-ot, és az onnan szerzett információk hitelességét később hivatalos híroldalakon ellenőrzik. 

Sok Abbottabad környéki Twitter felhasználó híressé vált, mert az emberek elkezdték figyelni miket írnak a hírek miatt, pedig ők sokáig nem is tudták miről twittelnek amikor például egy robbanásról számoltak be. Mohcin Shah például, aki 70 kilométerre él a helyszínről, hétfőre rengeteg új követőt szerzett emiatt.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Nők vagy Wikipédia?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés