Betört a svéd online zeneszolgáltató Amerikába

Szerző: digibiz Forrás: mashable.com

Címkék: Spotify

2011.
07.25.
09:41

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az első héten 70000-en regisztráltak Amerikában a svéd eredetű, online zenei streaming szolgáltatásra olyanok, akik fizetnek is a tagságért.

A Spotify-nak Európában már 10 millió felhasználója van, közülük pedig 1,6 millióan előfizetők is. Áprilisban már megállapodtak a Sonyval a kiadó által kezelt zeneműveket a Spotify beemelheti az egyesült államokban indított szolgáltatásába, de az amerikai terjeszkedés időpontja sokáig bizonytalan maradt. Most, hogy a hosszú várakozás után végre az Egyesült Államokra is ki tudták terjeszteni a szolgáltatást, a cégnél úgy látják, ez a kezdés megfelelt az elvárásaiknak. Nem csak a nagy számú fizetésre hajlandó regisztrálónak örülnek, de az ingyenes szolgáltatásra feliratkozó tagoknak, és a sok szétküldött meghívásnak is. 

A Spotify vezetői természetesen remélik, hogy Amerikában is olyan sikeresek lehetnek, mint Európában, pláne, hogy rengeteget olvashattunk erről korábban, hogy Amerika mennyire várja már a szolgáltatás megérkezését. Viszont azért vannak helyi vetélytársaik bőven, mint a Slacker Radio vagy a Grooveshark, amelyek már nagy felhasználói bázissal rendelkeznek, bár hivatalos adatokkal nem szolgáltak erről. A Rhapsody-nak pedig 800000 felhasználója van jelenleg, 2001-es indulása óta. Jó kezdés tehát ehhez képest is a 70000, és bár a Spotify-nál még nem akarják elemezgetni az eddigi adatokat, elérhető lehet a kitűzött cél, hogy egy év alatt 50 millió amerikai felhasználójuk legyen.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Twitter vagy Buzz?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés