A 131 éves Eastman Kodak megpróbálja eladni online fotómegosztó üzletágát, a Kodak Galleryt, amivel jelentős készpénzhez juthat a vállalat.
A fotómegosztó weboldal lehetővé tette, hogy a felhasználók ott tárolják a digitális fotóikat és ingyenesen kinyomtassák őket könyv, kártya vagy akár naptár formátumban.
Egy a céghez közel álló értesülései szerint a new yorki Rochester vállalat "több száz millió dollárt" fizetne a Kodak Galleryért. Azonban az oldal rengeteg felhasználóját elvesztette az elmúlt években, és a forgalom csökkenés elrettenti a potenciális vásárlókat.
Az eladás körüli erőfeszítések akkor indultak, amikor a fotózási ikon nyomtatók értékesítésébe fogott, és ennek finanszírozásához rengeteg készpénzre volt szükség. A Kodak meghódította a piac 6 százalékát, ám ez nem hozta vissza a ráfordított összeget.
A Kodak szóvivője, Gerard Meuchner nem kívánta kommentelni, hogy vajon eladják-e az online üzletágat. Azt azonban elmondta, hogy a Kodak Gallerynek 75 millió tagja van világszerte.
Az utolsó negyedévben a Kodakot figyelmeztették, hogy az elkövetkező 12 hónapban kifuthat a készpénzből, hacsak nem jut új forrásokhoz hitelezőktől, eszközök értékesítéséből, vagy a szabadalmak eladásából. A vállalat végül 862 millió dollár készpénzzel zárta a harmadik negyedévet, amely hatalmas veszteség ahhoz képest, hogy egy évvel korábban 1,4 milliárd dollárral zártak.
HOZZÁSZÓLOK
Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!
Legolvasottabb
Legfrissebb
- Lefokozta a Facebook a Zyngát 2012. november 30., péntek
- Európába jön a Nook 2012. augusztus 21., kedd
- Mi marad, ha jön a magyar Amazon? 2012. augusztus 4., szombat
- Sokmillió dollárt kereshet a Yahoo új vezérigazgatója 2012. július, 23., hétfő
- Mobilfizetés egyetlen felületen 2012. július, 11., szerda
- Csökken az Apple előnye 2012. július, 4., szerda
- Soha nem látott mélységben a Groupon 2012. június 5., kedd
- Kinek kell az origo? 2012. június 4., hétfő
- A Microsoft 300 millió dollárt fektet e-könyvbe 2012. május 2., szerda
- Mégsem májusban lép tőzsdére a Facebook? 2012. április 27., péntek
Hírlevélre feliratkozás
iWiW vagy myVip?
Interjú a Jujj.hu eladásáról
A hazai online videózásnak és a netes közösségeknek bőven van hová fejlődnie. Az ezekben rejlő lehetőségekről, a nagy bevásárlásokról és portfólióbővítésről beszélgettünk Holman Endrével, a juj.hu-t és Cotcot.hu-t nemrég megvásárló Generál Média ügyvezetőjével. Olvassa el a teljes cikket!
Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak