A luxusmárkák körében is egyre nagyobb hangsúlyt kap az online és a mobil marketing.
A luxusmárkák is beadták a derekukat, és a világ trendjéhez igazodva egyre nyitottabbak az online marketingre. Bár kezdetben fenntartással kezelték a banner hirdetéseket, mostanra mivel a jómódú közönség is sok időt tölt a világhálón, fokozódik a jelenlétük. Ahogy azt tegnap megírtuk, ennek eredményeképp az Egyesült Államokban megnőtt a márkákhoz köthető domain nevek tulajdonjoga megszerzésére indított perek száma.Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!
Legolvasottabb
Legfrissebb
- Keresztbe tett az EU a szélessávú internet fejlesztésének 2013. február 13., szerda
- Egyre több az internetes SuperBowl rajongó 2013. február 4., hétfő
- Sikerrel indul el a Megaupload utódja 2013. január 21., hétfő
- 4 milliárd dollár mobil hirdetésre 2012. december 19., szerda
- Beadta a derekát az Apple, itt a Google Maps iPhone-ra 2012. december 13., csütörtök
- Sportolók, sztárok és szerelem a leggyakoribb keresések között 2012. december 11., kedd
- 20 éves az sms - vajon mi a jövője? 2012. december 3., hétfő
- Javított a Facebook 2012. október 24., szerda
- Honnan érkeznek a világ spamjei? 2012. október 18., csütörtök
- A Zynga szerint nem szeretnek fizetni a játékokért 2012. október 8., hétfő
Hírlevélre feliratkozás
Bill Gates vagy Steve Jobs?
Augmented reality: Hallott már róla?
Az augmented reality mobiltechnológiára való átterjedése előrevetíti, hogy a jövőben mobiljaink fő feladata lesz tetszőleges pillanatban összekötni a digitális és a valódi világot. Kereséseinket intuitív módon, a fizikai világra kiterjesztve futtathatjuk, a találatok pedig szintén kézzelfogható valóságként érkeznek szempillantás alatt.
Hirdetés
Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak