Banner hirdetésen a luxus márkák

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer

Címkék: web | hirdetés | online | luxus | márka | domain | marketing

2012.
08.30.
15:28

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A luxusmárkák körében is egyre nagyobb hangsúlyt kap az online és a mobil marketing.

A luxusmárkák is beadták a derekukat, és a világ trendjéhez igazodva egyre nyitottabbak az online marketingre. Bár kezdetben fenntartással kezelték a banner hirdetéseket, mostanra mivel a jómódú közönség is sok időt tölt a világhálón, fokozódik a jelenlétük. Ahogy azt tegnap megírtuk, ennek eredményeképp az Egyesült Államokban megnőtt a  márkákhoz köthető domain nevek tulajdonjoga megszerzésére indított perek száma.

A Martini Media és a DIGIDAY felmérése szerint a luxus márkák nagy része egyre gyorsabban igyekszik beépíteni stratégiájába a digitális hirdetéseket. Tízből négy ügynökség
ezzel jellemezte ügyfeleit, míg 34% állította, hogy luxus ügyfelei ugyanolyan sebességgel integrálják az online-t, mint a tömegcikket gyártó vállalatok. Csupán egyharmaduk mondta azt, hogy véleménye szerint még mindig lassan megy a folyamat.

Ugyanakkor a luxus márkák is nyitottak az új és izgalmas digitális csatornákra. Legszívesebben videós és mobil felületen hirdetnek idén, és a több mint kétharmaduk tervezi ugyanezt a jövőben, illetve közel felük fokozná közösségi média jelenlétét.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Biciklivel vagy autóval?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés