Az utolsó alapító is elhagyta az Indexet

Szerző: digibiz Forrás: gg blog, digibiz

Címkék: Index

2012.
01.09.
16:12

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Újabb - és egyben az utolsó - alapító távozott az Indextől. Gerényi Gábor a blogján jelentette be, hogy több mint tizenhárom év után szakított a portállal, és a továbbiakban semmilyen kapcsolatbanban nem állnak.

Gerényivel közös megegyezéssel bontották fel a szerződést - írja a távozása körülményeivel kapcsolatban, majd hozzáteszi, hogy szakítás nem állítható párhuzamba az online világban tapasztalt mozgolódással, amelyről korábban mi is beszámoltunk. 

Kitért arra is, hogy Uj Péter távozásával sokan temetni kezdék az Indexet, ám az új főszerkesztő, Mészáros Zsófi rácáfolt erre. Gerényi elégedett a portál színvonalával és a szerkesztőséggel. Kihangsúlyozta, hogy a sikerben nagy szerep jutott az online kereskedelmi részlegnek is, amely anyagilag segíti a tartalomgyártók munkáját és piacvezetővé vált a vállalat üzleti részlege. Ezenkívül elismerte a vállalatcsoport vezetését is, amely "a sajtóellenszél közepette is irányban tartja a hajót".

A digibiz.hu körülbelül egy évvel ezelőtt készített interjút a szakemberrel, aki szerint Európa legkeményebb média szabályozása a miénk, amelynek a televíziós és internetes mozgóképre kellene korlátozódnia, hogy versenyképes maradhasson a magyar tartalomipar.

Gerényi a távozás után a már eddig is az érdekeltéségbe tartozó online vállalkozásokra fog több időt fordítani, így a Mandinerre, valamint az angolszász piacra összepontosító AudioPorn Centralra. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook vagy iWiW ?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés