A kiskereskedők számára is jó bevételi forrás lehet a netes közösség

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: közösségi oldal | Facebook | online kereskedelem | webshop | digitális üzlet

2010.
03.15.
12:10

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Azok a kiskereskedők, akik szeretnék online felvenni a kapcsolatot célközönségükkel, jól teszik, ha oda mennek, ahol a vevőik már jelen vannak. A ForeSee Results 2010-es "Social Media Report"-jából pedig az derül ki, hogy az internetes vásárlók gyakorta jelennek meg közösségi média oldalakon.

Az online vásárlói jelenlét vonatkozásában a Facebook vezet elsöprő eredménnyel, mivel a válaszadók több mint fele rendszeresen használja azt. A YouTube-é a második helyezett, és őket messziről követi a korábbi óriás, a MySpace. Tízből csupán egy internetes fogyasztó van jelen a Twitter közösségi oldalán.



Azoknak az internetes vásárlóknak, akik használják a különféle közösségi oldalakat, több mint a fele kifejezi elköteleződését valamely márka iránt, vagy úgy, hogy barátnak jelöli azt, vagy úgy, hogy követőjévé válik. Míg néhány felhasználó óriási mennyiségű márkához mutat kötődést, a többség csupán néhánynak rajongója. A közösségi oldalakon jelen lévő internetezők szívesen mutatják ki szimpátiájukat, de idejük és figyelmük korlátozott.



A jelentés megerősítette azt a korábbi kutatási eredményt, mely szerint a legfőbb érvek amellett, hogy valaki "barátjának" jelöl egy adott márkát, és kommunikál vele valamely közösségi oldalon, azok, hogy egyrészt jó ajánlatot kapjon, másrészt minél többet megtudjon a termékekről. Ez a két érv a válaszadóknak szinte fele-fele szerint fontos, és csupán egész kis részük érdeklődését keltette fel az online ügyfélkapcsolat lehetősége.

"A jelentésünk kitűnően mutatja be a fogyasztói hűségnek, és a közösségi elköteleződés iránti figyelemnek az effajta megjelenését" - mondta Kevin Ertell, a ForeSee Results kiskereskedelmi stratégiai alelnöke. "Fontos feladatunk, hogy ezeket a kapcsolatokat olyan tartalmakkal, és kötődést elősegítő tényezőkkel töltsük fel, úgy ápoljuk, ahogyan azt a fogyasztóink elvárják, és ahogy meg is érdemlik."
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú a Jujj.hu eladásáról

A hazai online videózásnak és a netes közösségeknek bőven van hová fejlődnie. Az ezekben rejlő lehetőségekről, a nagy bevásárlásokról és portfólióbővítésről beszélgettünk Holman Endrével, a juj.hu-t és Cotcot.hu-t nemrég megvásárló Generál Média ügyvezetőjével. Olvassa el a teljes cikket!

Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról Új alapokra kerül az online videózás - interjú a juj.hu eladásáról

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés