Az online hirdetések megelőzik a printet

Szerző: digibiz Forrás: emarketer.com / digibiz.hu

Címkék: hirdetés | online hirdetés | print hirdetés | internet

2010.
12.23.
16:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Számítások szerint év végére az online hirdetési piac maga mögé utasítja a nyomtatottat az Egyesült Államokban. Egyelőre még nem látszik, hogy Magyarországon mikor következik be a váltás.

Újabb mérföldkőhöz érkezett az online hirdetési piac, mert idén először Amerikában az internetes hirdetések bevétele több, mint az újságoké. Az eMarketer előrejelzésében az újságok alatt mind a nyomtatott, mind az online változatot kell érteni.

Az újságok összbevétele 2010 legvégére 25 milliárd 700 millió dollárra fog esni, ez 6,6 százalékos csökkenést jelent előző évhez képest. Ezzel szemben az internet hirdetési bevétele 13,9 százalékos emelkedéssel 25 milliárd 800 millió dolláron fogja zárni az évet.

emarketer.com

2011-re még ennél is nagyobb csökkenést jósolnak a nyomtatott hirdetések terén, ami 25 milliárd dollár alá fog esni, miközben az online 28 milliárd dollár fölé fog emelkedni. Az online hirdetések elérése jobban mérhető, mint a nyomtatott hirdetéseké, a kedvezőtlen gazdasági környezet pedig egyértelműen az online felé terelte a hirdetőket.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés