Az online hirdetések megelőzik a printet

Szerző: digibiz Forrás: emarketer.com / digibiz.hu

Címkék: hirdetés | online hirdetés | print hirdetés | internet

2010.
12.23.
16:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Számítások szerint év végére az online hirdetési piac maga mögé utasítja a nyomtatottat az Egyesült Államokban. Egyelőre még nem látszik, hogy Magyarországon mikor következik be a váltás.

Újabb mérföldkőhöz érkezett az online hirdetési piac, mert idén először Amerikában az internetes hirdetések bevétele több, mint az újságoké. Az eMarketer előrejelzésében az újságok alatt mind a nyomtatott, mind az online változatot kell érteni.

Az újságok összbevétele 2010 legvégére 25 milliárd 700 millió dollárra fog esni, ez 6,6 százalékos csökkenést jelent előző évhez képest. Ezzel szemben az internet hirdetési bevétele 13,9 százalékos emelkedéssel 25 milliárd 800 millió dolláron fogja zárni az évet.

emarketer.com

2011-re még ennél is nagyobb csökkenést jósolnak a nyomtatott hirdetések terén, ami 25 milliárd dollár alá fog esni, miközben az online 28 milliárd dollár fölé fog emelkedni. Az online hirdetések elérése jobban mérhető, mint a nyomtatott hirdetéseké, a kedvezőtlen gazdasági környezet pedig egyértelműen az online felé terelte a hirdetőket.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy iPad?

További villámkérdések  Szavazás állása

A Netrisk.hu megéri a pénzét?

A tavalyi évben közel 1,4 milliárd forintos árbevételt produkáló Netrisk.hu többségi tulajdonát a napokban szerezte meg az Enterprise Investors, több mint 6 milliárd forintért. Az üzlet nem csak az évi több száz millió forintos osztalékért érte meg.

Brutális növekedés a Netrisknél Brutális növekedés a Netrisknél

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés