Az okostelefonosok játszanak a legtöbbet

Szerző: digibiz

Címkék: okostelefon

2011.
03.02.
08:41

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az okostelefonok terjedésével egyre többen, és többet játszanak a telefonjukon. Nyilván szerepe van ebben annak, hogy a nagyobb, színes, szélesvásznú kijelzőkön sokkal élvezetesebb bármilyen játék.

Emlékszünk még arra, amikor jó pár éve még mindenki a Snake-et nyomogatta a Nokiáján. Azóta a normál mobilokat használókat már nem nagyon foglalkoztatják a játékok. Az okostelefon tulajdonosokat viszont annál inkább. Ráadásul a Nielsen legutóbbi felmérése szerint Amerikában az ügyfelek 31 százaléka már okostelefont használ.

A PopCap kutatása szerint a megkérdezettek több mint fele játszott mobilon (akár a sajátján, akár nem) a közelmúltban. A brit válaszadók között ez az arány különösen magas, 73 százalék volt. Négyből egy ember beismerte, hogy heti rendszerességgel játszik a telefonján, de ezzel szemben olyanok is akadtak, akik soha nem foglalkoztak ezzel.

Kiemelkedő, hogy az okostelefon tulajdonosok 83 százaléka mondta azt, hogy játszott mobilján nemrégiben. Ráadásul ők nagy hajlandóságot mutatnak arra is, hogy letöltsenek teljes verziós játékokat, update-eket, extrákat, és ezért még fizessenek is. A normál telefonokat használókkal szemben (15,70 dollár), ők átlagosan 25,57 dollárt költenek  játékokra évente.

A mobilos játékoknál nem figyelhető meg akkora különbség férfiak és nők között, mint a számítógépes játékoknál. Itt ugyanis a nőket csak 2-10 százalékkal érdeklik kevésbé a játékok, ami főleg a szociális témájú szerep, kaland és stratégiai játékoknak köszönhető. Ez látszott már a közösségi oldalakon jellemző játékoknál is.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Explorer vagy Firefox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés