Az internetes vásárlók nagy része még nem hallott a Grouponról

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: közösségi vásárlás | Groupon | e-kereskedelem

2011.
01.13.
13:36

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A kereskedők egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy kihasználják a közösségi trendeket, legyen az egy egyszerű Facebook vagy Twitter regisztráció, a felhasználói csoport megismerése vagy egyéb összetettebb módszer, amire a közösségi oldalak lehetőséget adnak. Azonban egy felmérésből kiderült, hogy sokan még nem is hallottak a közösségi vásárlásra épülő oldalakról.

Az olyan közösségi vásárlásra épülő oldalak mint a Groupon vagy a LivingSocial különálló részt alkot a közösségi kereskedésen belül, de a nagy népszerűség ellenére, rengeteg vásárló nem használja még ezeket.

A JPMorgan adatai szerint ötből két internetes vásárló még nem hallott a közösségi vásárlásra épülő oldalakról és a megkérdezettek 28 százaléka ugyan már hallott róluk, de még sosem próbálta ki őket.

emarketer.com

A kor és a bevétel a legmeghatározóbb tényezők a közösségi vásárlásban. Eszerint a 18 és 34 év közötti korosztály tagjai tízszer többször vásárolnak ezeken, mint az 55 évnél idősebbek, és kétszer annyit mint a 35 - 54 év közöttiek.

emarketer.com

A kereset kisebb mértékben befolyásolja a közösségi vásárlást ugyan, de mégis számottevően. Az évi 100 000 dollárt vagy többet keresők 23 százaléka használja ezeket az oldalakt, míg az 50 000 dollárt vagy annál kevesebbet keresőknek mindössze 10 százaléka. Érdekes módon a kereset még azt is befolyásolja, hogy az internetezők egyáltalán hallottak-e már például a Grouponról.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Linux vagy Windows?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés