Az internetes vásárlók nagy része még nem hallott a Grouponról

Szerző: digibiz Forrás: eMarketer.com

Címkék: közösségi vásárlás | Groupon | e-kereskedelem

2011.
01.13.
13:36

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A kereskedők egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek arra, hogy kihasználják a közösségi trendeket, legyen az egy egyszerű Facebook vagy Twitter regisztráció, a felhasználói csoport megismerése vagy egyéb összetettebb módszer, amire a közösségi oldalak lehetőséget adnak. Azonban egy felmérésből kiderült, hogy sokan még nem is hallottak a közösségi vásárlásra épülő oldalakról.

Az olyan közösségi vásárlásra épülő oldalak mint a Groupon vagy a LivingSocial különálló részt alkot a közösségi kereskedésen belül, de a nagy népszerűség ellenére, rengeteg vásárló nem használja még ezeket.

A JPMorgan adatai szerint ötből két internetes vásárló még nem hallott a közösségi vásárlásra épülő oldalakról és a megkérdezettek 28 százaléka ugyan már hallott róluk, de még sosem próbálta ki őket.

emarketer.com

A kor és a bevétel a legmeghatározóbb tényezők a közösségi vásárlásban. Eszerint a 18 és 34 év közötti korosztály tagjai tízszer többször vásárolnak ezeken, mint az 55 évnél idősebbek, és kétszer annyit mint a 35 - 54 év közöttiek.

emarketer.com

A kereset kisebb mértékben befolyásolja a közösségi vásárlást ugyan, de mégis számottevően. Az évi 100 000 dollárt vagy többet keresők 23 százaléka használja ezeket az oldalakt, míg az 50 000 dollárt vagy annál kevesebbet keresőknek mindössze 10 százaléka. Érdekes módon a kereset még azt is befolyásolja, hogy az internetezők egyáltalán hallottak-e már például a Grouponról.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

ADSL vagy mobilnet?

További villámkérdések  Szavazás állása

Domainháború közeleg

Évtizedek óta kőbevésett szabályok uralták a domain piacot, csupán apróbb fejlődés, például újonnan létrejövő országoknak kiosztott domainek színesítették a palettát. Viszont a 2010-es évek elejére tervezett forradalmi változások napjainkban lettek aktuálisak, így már készülhetünk a nagy domainháborúkra.

Hamarosan elfelejthetjük a jelenlegi domain rendszert Hamarosan elfelejthetjük a jelenlegi domain rendszert

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés