Az e-kereskedelem felé nyitnak a kiadók

Szerző: digibiz Forrás: Yahoo.com

Címkék: hearst | people | oscar

2012.
02.24.
16:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Elmosódhat a kiadók és a kereskedők közti határvonal, ha a vállalatok összefognak egymással annak érdekében, hogy minél nagyobb szeletet ragadjanak ki az e-kereskedelem tortájából.

A Hearst és a People magazin nemrég aláírt egy megállapodást az online vásárlók megcélzásáról: a Hearst az Amazonnal üzletel, a People pedig a Gilt Groupe Oscar-díjátadó vörösszőnyege által inspirált ruháit fogja népszerűsíteni.

Pam Horan, az Online Kiadók Szövetségének elnöke elmondta, hogy a legutóbbi éves találkozójukon sok vita volt az Amazon és más e-kereskedelmi javaslatok körül. Hozzátette, hogy a fogyasztók egyre többet vásárolnak online, ezért a kiadók is kénytelenek nyitni ebbe az irányba.

Azonban kérdéses, hogy ezek a partnerkapcsolatok hogyan befolyásolják a szerkesztői függetlenséget. A maga részéről a Hearst megkönnyíti a magazinon belüli vásárlásokat azáltal, hogy amazonos hivatkozásokat helyez el a magazinjai táblágépes verziójában.

A People magazin pedig a Gilt Groupe-pal kötött megállapodást, amely értelmében elindítanak egy speciális e-kereskedelmi és közösségi média kezdeményezést az Oscar estéjén. A gála körüli felhajtást meglovagolva a magazin különszámot küld a feliratkozóknak a vörösszőnyeg legjobb ruháiról. Emellett azonban a szerkesztők felügyeletével az est által ihletett ruhák is készülnek, amelyeket a Gilt Groupe oldalán lehet majd megvásárolni. A magazin azonban nem részesedik az eladásokból. Egyelőre, ugyanis a jövőben további együttműködés várható a két vállalat között.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Menő a netes TV

Egyre többen néznek televíziót internetes platformon, ám messze még az idő, amikor a felhasználók minden tekintetben e verzió mellett teszik majd le voksukat. Az online tévézés ettől függetlenül máig kiaknázatlan reklámlehetőségeket rejt.

Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének Az online tévénézők a jelenleginél több reklámot is eltűrnének

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés