Az e-kereskedelem felé nyitnak a kiadók

Szerző: digibiz Forrás: Yahoo.com

Címkék: hearst | people | oscar

2012.
02.24.
16:02

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Elmosódhat a kiadók és a kereskedők közti határvonal, ha a vállalatok összefognak egymással annak érdekében, hogy minél nagyobb szeletet ragadjanak ki az e-kereskedelem tortájából.

A Hearst és a People magazin nemrég aláírt egy megállapodást az online vásárlók megcélzásáról: a Hearst az Amazonnal üzletel, a People pedig a Gilt Groupe Oscar-díjátadó vörösszőnyege által inspirált ruháit fogja népszerűsíteni.

Pam Horan, az Online Kiadók Szövetségének elnöke elmondta, hogy a legutóbbi éves találkozójukon sok vita volt az Amazon és más e-kereskedelmi javaslatok körül. Hozzátette, hogy a fogyasztók egyre többet vásárolnak online, ezért a kiadók is kénytelenek nyitni ebbe az irányba.

Azonban kérdéses, hogy ezek a partnerkapcsolatok hogyan befolyásolják a szerkesztői függetlenséget. A maga részéről a Hearst megkönnyíti a magazinon belüli vásárlásokat azáltal, hogy amazonos hivatkozásokat helyez el a magazinjai táblágépes verziójában.

A People magazin pedig a Gilt Groupe-pal kötött megállapodást, amely értelmében elindítanak egy speciális e-kereskedelmi és közösségi média kezdeményezést az Oscar estéjén. A gála körüli felhajtást meglovagolva a magazin különszámot küld a feliratkozóknak a vörösszőnyeg legjobb ruháiról. Emellett azonban a szerkesztők felügyeletével az est által ihletett ruhák is készülnek, amelyeket a Gilt Groupe oldalán lehet majd megvásárolni. A magazin azonban nem részesedik az eladásokból. Egyelőre, ugyanis a jövőben további együttműködés várható a két vállalat között.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Kétmilliós netbankos körkérdés

Jóval kétmillió fölött jár már az internetbanki szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek száma. Megnéztük, a kutatások szerint kikről is van szó, és összevetettük az adatokat a bankoktól kapott információkkal. Kiderült, hogy az összképet erősen árnyalják az egyes bankok közti különbségek.

Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat? Kétmilliós körkérdés: kik használják az online banki szolgáltatásokat?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés