Az Apple fő terméke

Szerző: Dobó Mátyás Forrás: Doransky.hu

Címkék: Apple | iPad | iPad2

2011.
03.03.
06:43

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nincs két hete, hogy két napig Barcelona-ban a legújabb táblagépeket nézegettem, ahol egy érzésem volt végig. Nem volt olyan termék, ami közelében lett volna az iPad 1 sebességéhez ÉRZÉSBEN. Lehet itt dupla mag, meg fele akkora képernyő, akármi, egyedül a Motorola gépe volt mérhető anyagban és érzékelt sebességben. Egy különbséggel, a Motorola gépe majdnem kétszer annyba kerül, mint az iPad.

Most kihozták a második szériát, ami vékonyabb, mint a Kindle 3, kétharmada méretben az 1-nek, kétszer gyorsabb, brutál grafikai sebességgel, elöl-hátul kamerával, retina nélkül. Ezzel megver minden táblát, ami jelenleg a piacon elérhető.

Az iPad, ami 1 éve még nem létező termékkategória volt, 2010-ben 9 milliárd dollárt termelt az Apple-nek és alig egy év alatt 60.000 alkalmazást gyártottak rá. Úgy néz ki, hogy ez a termék rendesen újraformálja a PC utáni korszakkal kapcsolatos előzetes elképzeléseket.

Az Apple-nek saját bevallása szerint nem volt még terméke, amelyik ilyen gyorsan ilyen jelentős tényezővé vállt volna és tényleg, a cég bevételeinek már most jelentős részét az iPad teszi ki.

Ha így haladnak tovább ebben az évben akár a legfontosabb terméke lehet az Apple-nek és ha tudják tartani a növekedési ütemet, akár két év alatt jelentősen átalakíthatják a PC piacot.

A bejegyzés írója, Dobó Mátyás a doransky.hu webes és mobil trendekről szóló blog szerzője.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Google vagy Yahoo?

További villámkérdések  Szavazás állása

Az adat az új olaj

"Az [origo] portál címkehalmaza például szinte kimeríthetetlen. Tartalmazza ugyanis a portál teljes archívumának - közel 400 ezer cikk - címkéit is. Ennyi szöveget képtelenség lett volna utólag kézzel felcímkézni, a feladatot a Szegedi Tudományegyetem Mesterséges Intelligencia Kutatócsoportja által fejlesztett algoritmus végezte el."

"Az adat az új olaj" - interjú az Origo Zrt. távozó tartalomfejlesztési vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés