Az Apple fő terméke

Szerző: Dobó Mátyás Forrás: Doransky.hu

Címkék: Apple | iPad | iPad2

2011.
03.03.
06:43

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Nincs két hete, hogy két napig Barcelona-ban a legújabb táblagépeket nézegettem, ahol egy érzésem volt végig. Nem volt olyan termék, ami közelében lett volna az iPad 1 sebességéhez ÉRZÉSBEN. Lehet itt dupla mag, meg fele akkora képernyő, akármi, egyedül a Motorola gépe volt mérhető anyagban és érzékelt sebességben. Egy különbséggel, a Motorola gépe majdnem kétszer annyba kerül, mint az iPad.

Most kihozták a második szériát, ami vékonyabb, mint a Kindle 3, kétharmada méretben az 1-nek, kétszer gyorsabb, brutál grafikai sebességgel, elöl-hátul kamerával, retina nélkül. Ezzel megver minden táblát, ami jelenleg a piacon elérhető.

Az iPad, ami 1 éve még nem létező termékkategória volt, 2010-ben 9 milliárd dollárt termelt az Apple-nek és alig egy év alatt 60.000 alkalmazást gyártottak rá. Úgy néz ki, hogy ez a termék rendesen újraformálja a PC utáni korszakkal kapcsolatos előzetes elképzeléseket.

Az Apple-nek saját bevallása szerint nem volt még terméke, amelyik ilyen gyorsan ilyen jelentős tényezővé vállt volna és tényleg, a cég bevételeinek már most jelentős részét az iPad teszi ki.

Ha így haladnak tovább ebben az évben akár a legfontosabb terméke lehet az Apple-nek és ha tudják tartani a növekedési ütemet, akár két év alatt jelentősen átalakíthatják a PC piacot.

A bejegyzés írója, Dobó Mátyás a doransky.hu webes és mobil trendekről szóló blog szerzője.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Torrent vagy iTunes?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés