Az AmEx nekimegy a kuponos rendszernek

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: AmEx

2011.
07.19.
11:43

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az American Express a Foursquare után most a Facebook-kal dolgozik együtt azért, hogy minél inkább teret kapjanak a helyi és közösségi vásárlás piacán.

A kártyatulajdonosok hasonlóan mint a Foursquare esetében, hozzákapcsolhatják kártyájukat Facebook fiókjukhoz egy 'Link, Like, Love' alkalmazáson keresztül. Amint ezt megtették, számos cégtől, mint a Dunkin' Donuts, vagy a Virgin America, kaphatnak kedvezményes ajánlatokat. Ezek az ajánlatok pedig az alapján kerülnek a felhasználó elé, hogy ő és a barátai mit like-olnak sokszor.
A Groupon-tól és a LivingSocial-től eltérően itt kuponokra, előzetes megrendelésre nincsen szükség. A vásárló csak megveszi AmEx kártyájával az egyik akciós napi ajánlatot és ezért kreditet kap cserébe. Az AmEx nagy előnye, hogy nem kell összehangolnia a különböző méretű és profilú üzleteket, amelyektől az ajánlatokat kapják a felhasználók, hiszen az, hogy AmEx kártyával fizetnek, egybefogja a rendszert.

Most még inkább a nagyobb, nemzeti cégek vesznek részt az AmEx szolgáltatásában, de a cég célja, hogy a kisebb helyi üzleteket is bevonja. Go Social programjukkal egybefoglalják a Facebook-ot, a Foursquare-t és az esteleg később együttműködő közösségi oldalakat, és a kereskedők saját maguk készíthetik el az ajánlataikat. A Go Social arra is lehetőséget ad a vállalkozásoknak, hogy megadják üzleteik helyét, és figyelemmel kísérják ajánlataik kampányát, fogadtatását a hálózatokon. 
Úgy tűnik, hogy a Grouponnak és a LivingSocial-nek végre komoly kihívója akadt, aki szakít a kuponos rendszerrel, és mivel saját fizetési hálózata, eszközei vannak, leegyszerűsíti a folyamatokat. Ha jó lesz az AmEx új szolgáltatásának fogadtatása, erős versenytárs lehet a helyi és közösségi vásárlás területén.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

Visszanyalt a fagyi

A Buzz jogsértései miatt indított jogi hajcihőt végül peren kívül sikerült rendeznie a Google-nek, de így is 2 milliárd forintnak megfelelő összegbe és egy fájóan népszerű videó elterjedésébe került az azóta megbukott termékük agresszív bevezetőkampánya.

Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés Google: ingyenfagyi-osztásért 8 millió dollár büntetés

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés