Varga Tamás: a Carnation a recesszió ellenére is bővül

Szerző: digibiz

Címkék: Gyurós Tibor díj | informatika | IVSZ | Varga Tamás

2010.
06.17.
15:28

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Idén a Gyurós Tibor díj egyikét, "Az Év Fiatal Informatikai Vállalkozójának" járó kitüntetést Varga Tamás, a Carnation Zrt. fejlesztési igazgatója kapta. Bár a nyertest külföldi útján értük utol, készséggel válaszolt néhány, a változó hirdetési szokásokra irányuló kérdésünkre.

Egy közelmúltban napvilágot látott felmérés szerint a hirdetők lassan állnak át a kétcsatornás hirdetésekre. A közösségi site-ok működtetői már az indulás óta lázasan keresik a legjobb üzleti modellt, de sokáig úgy tűnt, a social networking oldalak nem váltják profitra a felfokozott várakozásokat.

Varga Tamást, a 2010-es év fiatal informatikai vállalkozóját arról kérdeztük, hogyan látja a hazai hirdetői piacot, és hogy szerinte megfigyelhető-e, hogy a megbízók nyitnak a közösségi média felé, vagy még mindig az egyirányú hirdetésekben hisznek-e. Szerinte egyre többen ismerik fel annak előnyeit, hogy innovatív, online platformon belül brandesített tartalmakat osszanak meg a fogyasztókkal és valós interakcióba lépjenek velük, így egyre nyitottabbá válnak az új social media megoldások iránt. Varga hozzátette, hogy ügynökségük már hat országra végzett közösségi fejlesztéseket, ezek a  Merck / Babylook, TEVA / Revalid Tehetségkutató, Procter & Gamble / Old Spice Fireman, Gillette Sofőrök iWIW alkalmazás.

ivsz
A díjat is online kapcsolásban köszönte meg

2009 nehéz gazdasági környezete kedvező fejlődési közeget biztosított a közösségi média számára. A vállalatok, hogy túléljék a forgalom visszaesését, a kereslet élénkítésére összpontosítottak: a költséges imidzskommuniáció helyett az értékesítést támogató megoldások jutottak főszerephez, ezáltal a kis befektetéssel is olykor nagy megtérülést hozó közösségi aktivitások. "A mi ügyfeleink jellemzően nyitottak az innovatív megoldásokra - mondta kérdésünkre Varga, aki hozzátette, hogy valóban változóban vannak az online kommunikációs eszközök, jelentős teret nyernek a személyre szabott és közösségi megoldások, valamint felértékelődik a mérés és a hatékony tervezés szerepe. "A mai helyzetben azon márkák és azok az ügynökségek tudnak sikeresek lenni, amelyek kiválóan ismerik és alkalmazzák ezeket az eszközöket és módszereket".

Arra a kérdésünkre, hogy milyen módszerrel, hozzáállással tudta megtartani a pozícióját a cég a piacon a válság idején Varga elmondta, hogy 15 százalékos növekedést produkáltak tavaly, idén pedig bővítik a szakembergárdánkat és továbbterjeszkednek külföldön. "A romániai leányvállalat után, hamarosan új országban indulunk. Úgy gondoljuk, hogy a válság miatt a jövőben csökken a piaci szereplők száma, viszont a jól gazdálkodó, szakmailag erős cégek tovább stabilizálódnak" - emelte ki a fejlesztési igazgató.

A Gyurós Tibor díjról

A díjat az Informatikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) 1997-ben alapította - melyet 2001 óta minden évben - tragikus repülőgép balesetben elhunyt akkori elnökének, Gyurós Tibor emlékének szentel. A díjban minden évben olyan kiemelkedő szakemberek részesültek, akik kimagasló eredményességgel vezetik saját vállalatukat és tevékenységükkel jelentős mértékben hozzájárulnak a hazai informatika fejlődéséhez. "Az Év Fiatal Informatikai Vállalkozója" mellett 2010-ben "Az Év Informatikai Cégvezetője" lett dr. Schvarcz Zoltán, a XAPT Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, aki alapítóként közel 10 éve irányítja a céget.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

ADSL vagy mobilnet?

További villámkérdések  Szavazás állása

Okosan mérni

Ha olyasmiről hallunk, hogy valami értünk, fogyasztókért van, mindjárt elkezdődik a kutatás holmi sanda háttérérdek után. Nincs ez másként a smart meteringgel - tükörfordításban az okos méréssel - sem. A Berg Insights prognózisa szerint az okos mérési technológia térhódítása a először Ázsiában valósul meg, de 2015-ig Európában is 111 millió háztartásba jutnak el az okos mérőeszközök.

Smart metering: kinek van erre energiája? Smart metering: kinek van erre energiája?

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés