Asztalon állva

Szerző: Berényi Konrád Forrás: Onlinemarketing.blog.hu

Címkék: Superseo | konferencia

2011.
01.24.
09:08

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Azt gondolom, még napokig, sőt, hetekig hatása lesz a szakmai közbeszédre a Superseo konferenciának. Részben a jó előadások miatt, részben amiatt, hogy a szakma krémje majdnem teljesen ott volt, és az ott elindult gondolatmenetet érdemes végigvinni. Vagyis kaptunk egy jó nagy adag feldolgozandó témát.

Nekem az egyik ilyen gumicsont Nebehaj Viktor. Nem a személye, mégcsak nem is azok a konkrét dolgok, amiket mondott, hanem a szemléletmódja. Illetve az a szemléletmód, amit képvisel.

Ha olyan kérdést kapott, amire nem volt szabad válaszolnia, akkor visszakérdezett: "Te hogy csinálnád?" Bár az még szebb volt, amikor ilyen választ adott: "Ez a megoldás jó a felhasználónak? Ha igen, akkor jó a Google-nek is."

Persze ha valaki trükköt mondott, és tudott rá példát is (illetve elvi lehetőséget), akkor az volt a válasz: "Jelentsd a Google-nek."

Az egész nekem egy dologra mutatott rá: van egy olyan szemlélet (mégha PR célzattal is), ami elsősorban a felhasználókról szól. Másodsorban is. Sőt, mindenek felett.

Nekem egyébként az jött át, hogy ez nemcsak PR. Valóban így gondolják, illetve Viktor legalábbis valóban így gondolja.

Ha ezt kicsit továbbgondolom, akkor visszaigazolva látom azt a szemléletet, amit én is fontosnak tartok: nem a Google-nek kell készíteni az oldalt, hanem a felhasználónak - és ez akkor a Google-nek is jó lesz. Ez talán a legfontosabb tanulság, amit a két nap adott.

Illetve megerősített.

A bejegyzés írója Berényi Konrád, az onlinemarketing.blog.hu szerzője. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Céges honlap vagy blog?

További villámkérdések  Szavazás állása

Augmented reality: Hallott már róla?

Az augmented reality mobiltechnológiára való átterjedése előrevetíti, hogy a jövőben mobiljaink fő feladata lesz tetszőleges pillanatban összekötni a digitális és a valódi világot. Kereséseinket intuitív módon, a fizikai világra kiterjesztve futtathatjuk, a találatok pedig szintén kézzelfogható valóságként érkeznek szempillantás alatt.

A kiterjesztett valóság üzleti lehetőségei A kiterjesztett valóság üzleti lehetőségei

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés