Asztalon állva

Szerző: Berényi Konrád Forrás: Onlinemarketing.blog.hu

Címkék: Superseo | konferencia

2011.
01.24.
09:08

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Azt gondolom, még napokig, sőt, hetekig hatása lesz a szakmai közbeszédre a Superseo konferenciának. Részben a jó előadások miatt, részben amiatt, hogy a szakma krémje majdnem teljesen ott volt, és az ott elindult gondolatmenetet érdemes végigvinni. Vagyis kaptunk egy jó nagy adag feldolgozandó témát.

Nekem az egyik ilyen gumicsont Nebehaj Viktor. Nem a személye, mégcsak nem is azok a konkrét dolgok, amiket mondott, hanem a szemléletmódja. Illetve az a szemléletmód, amit képvisel.

Ha olyan kérdést kapott, amire nem volt szabad válaszolnia, akkor visszakérdezett: "Te hogy csinálnád?" Bár az még szebb volt, amikor ilyen választ adott: "Ez a megoldás jó a felhasználónak? Ha igen, akkor jó a Google-nek is."

Persze ha valaki trükköt mondott, és tudott rá példát is (illetve elvi lehetőséget), akkor az volt a válasz: "Jelentsd a Google-nek."

Az egész nekem egy dologra mutatott rá: van egy olyan szemlélet (mégha PR célzattal is), ami elsősorban a felhasználókról szól. Másodsorban is. Sőt, mindenek felett.

Nekem egyébként az jött át, hogy ez nemcsak PR. Valóban így gondolják, illetve Viktor legalábbis valóban így gondolja.

Ha ezt kicsit továbbgondolom, akkor visszaigazolva látom azt a szemléletet, amit én is fontosnak tartok: nem a Google-nek kell készíteni az oldalt, hanem a felhasználónak - és ez akkor a Google-nek is jó lesz. Ez talán a legfontosabb tanulság, amit a két nap adott.

Illetve megerősített.

A bejegyzés írója Berényi Konrád, az onlinemarketing.blog.hu szerzője. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hogyan lesz ebből kopogtatócédula?

Azt már természetesnek fogadjuk el, hogy gyakorlatilag nincs a hazai webnek olyan eldugott szakmai szeglete, ahol ne bukkanna fel valami napi politikai szál. De mi a helyzet a parlamenti pártok saját online információs központjaival? Az elmúlt héten több ízben gyarapítottuk az odakattintók táborát. Arra voltunk kíváncsiak, miként tükröződik a szűk másfél hónap múlva esedékes önkormányzati választások tematikája a pártok oldalain.

A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz A parlamenti pártok weboldala nem stratégiai eszköz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés