Arcfelismerőt vásárolt fel a Facebook

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Facebook | Face.com | felvásárlás

2012.
06.19.
16:12

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Facebook felvásárolta a Face.com, arcfelismerő technológiával rendelkező izraeli startupot, amely révén még összetettebb módon tudja majd a közösségi oldal azonosítani az embereket a feltöltött fotók millióin.

A három éves vállalat Face.com igazgatója hétfőn a blogján jelentette be, hogy üzletet kötött a Facebookkal. Klik elnevezésű mobil applikációjukat eddig több mint 125 ezer alkalommal töltötték le. Ezzel lehetőség van facebookos ismerősök azonosítására.

A gazdát cserélt összegről egyelőre csak pletykálnak, a források több tízmillió dollárt emlegetnek. Ugyanakkor még azt sem lehet pontosan tudni, hogyan fogja alkalmazni a Facebook a megvásárolt megoldásokat - amelyeknek egy részét már eddig is alkalmazta-, ám valószínűleg hamarosan nyilvánosságra fogják hozni. 

2010 decemberében mutatta be a Facebook "tag ajánló" funkcióját, amely arcfelismerő technológián alapul, és a fotó feltöltése után azonnal bejelölési lehetőséget ajánl a felhasználónak. A Face.com technológiájával már az is megállapítható lesz, hogy az illető szomorú vagy boldog a képen. 

Sokan nem örülnek a hírnek. Jeff Chester, a Digitális Demokrácia Központ vezetője például azt nyilatkozta, hogy a Facebook jelenleg is már egy adatvédelmi bomba, az új arcfelismerő pedig komoly aggályokra adhat okot. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Twitter vagy Buzz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés