Arccal a tartalom felé!

Szerző: Berényi Konrád Forrás: Onlinemarketing.blog.hu

Címkék: UPC

2011.
09.26.
13:51

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A UPC-ről sok rossz dolgot olvastam már, tény, egy ekkora szolgáltatónál már csak a magas megrendelői szám miatt is sok a panasz.

Ugyanakkor ugyanez elmondható a legnagyobb konkurensükről, a T-Home-ról is: őket sem szokták szétdicsérni. A nagyok ilyenek, ez van.

Cserébe van erőforrásuk normális reklámokat csinálni. A UPC-től mindig is irigyeltem a reklámokat, legalábbis a Szőke kapitányos időszak óta biztosan. Elsősorban az tetszik, hogy mernek kicsit eltérni a kliséktől, és valahogy nem annyira lábszagú, mint... (na, kit sértsek meg?), szóval, mint oly sok más mai reklám.

És most valami egészen érdekes kísérletbe fogtak. Elindították a Facebook jelenlétüket, és nem tányéros tévét sorsolnak ki a sok Like-ért, hanem valami egészen mást adnak: tartalmat. Egészen pontosan egyedi és érdekes tartalmat.

Először is, felkérték az Index egyik fenegyerekét (igen, maradt még azért...), Sixx-et, hogy készítsen minden nap tartalmat az oldalra. És ez már önmagában is érdekes, de egy kicsit még tovább is léptek: csinálhatunk személyre szabható tévéműsort, és ha UPC előfizetésünk van, akkor még felvételt is indíthatunk a Facebook oldalról.

Hogy miért mondom azt, hogy ez kísérlet? Mert más ennyit még nem rakott bele egy Facebook csatornába, és lássuk be, nem egyértelmű, hogy ez lesz az abszolút nyerő megoldás. Ugyanakkor én nagyon remélem, hogy bejön nekik, mert akkor megerősíti azt az állandóan hangoztatott gondolatomat, hogy a közösségi médiában (is) a tartalom a lényeg.

Így tehát érdemes lesz figyelni, mire jut a UPC a Facebook-on. És drukkoljunk nekik.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Safari vagy Chrome?

További villámkérdések  Szavazás állása

Fesztiválok online

A közösségi szájtokon való jelenlét a fesztiváloknak is létszükséglet, az oldalakat lájkolni és követni szinte kötelező. Az európai rendezvények szervezői emellett online fesztiváltévével, fesztiválos iPhone applikációval, a fesztiválhonlapba integrált repjegy- és autóbérlési lehetőséggel is előrukkoltak.

Közösségi oldalak a nagyszínpadon - online fesztiválkörkép Közösségi oldalak a nagyszínpadon - online fesztiválkörkép

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés