Arccal a tartalom felé!

Szerző: Berényi Konrád Forrás: Onlinemarketing.blog.hu

Címkék: UPC

2011.
09.26.
13:51

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A UPC-ről sok rossz dolgot olvastam már, tény, egy ekkora szolgáltatónál már csak a magas megrendelői szám miatt is sok a panasz.

Ugyanakkor ugyanez elmondható a legnagyobb konkurensükről, a T-Home-ról is: őket sem szokták szétdicsérni. A nagyok ilyenek, ez van.

Cserébe van erőforrásuk normális reklámokat csinálni. A UPC-től mindig is irigyeltem a reklámokat, legalábbis a Szőke kapitányos időszak óta biztosan. Elsősorban az tetszik, hogy mernek kicsit eltérni a kliséktől, és valahogy nem annyira lábszagú, mint... (na, kit sértsek meg?), szóval, mint oly sok más mai reklám.

És most valami egészen érdekes kísérletbe fogtak. Elindították a Facebook jelenlétüket, és nem tányéros tévét sorsolnak ki a sok Like-ért, hanem valami egészen mást adnak: tartalmat. Egészen pontosan egyedi és érdekes tartalmat.

Először is, felkérték az Index egyik fenegyerekét (igen, maradt még azért...), Sixx-et, hogy készítsen minden nap tartalmat az oldalra. És ez már önmagában is érdekes, de egy kicsit még tovább is léptek: csinálhatunk személyre szabható tévéműsort, és ha UPC előfizetésünk van, akkor még felvételt is indíthatunk a Facebook oldalról.

Hogy miért mondom azt, hogy ez kísérlet? Mert más ennyit még nem rakott bele egy Facebook csatornába, és lássuk be, nem egyértelmű, hogy ez lesz az abszolút nyerő megoldás. Ugyanakkor én nagyon remélem, hogy bejön nekik, mert akkor megerősíti azt az állandóan hangoztatott gondolatomat, hogy a közösségi médiában (is) a tartalom a lényeg.

Így tehát érdemes lesz figyelni, mire jut a UPC a Facebook-on. És drukkoljunk nekik.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Open Office vagy Ms Office?

További villámkérdések  Szavazás állása

A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre

Szabó Mártonnal, az iWiW alapítójával és korábbi vezetőjével csendes leköszönése alkalmából beszélgettünk. Távozásának egyszerű az oka: 8 év alatt elfáradt. Továbbra is segíti tanácsaival az Origo-t de most inkább pihen és utazik. Twitterezni valószínűleg nem fog, de a blogírást elképzelhetőnek tartja. Mint mondja, sosem volt még ennyire érdekes a social media világa, a fejekben viszont volna mit helyére tenni. Mi nagyon örülnénk, ha belefogna, mert Marcit jó hallgatni. Nehezen is tudtuk abbahagyni, így a vele készült interjút két részletben közöljük, rövidített videóanyaggal spékelve.

"A hazai netezők nem fogékonyak a webkettőre" - interjú Szabó Mártonnal, az iWiW korábbi vezetőjével 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés