Amerika költ a legtöbbet online reklámra

Szerző: digibiz Forrás: Emarketer.com

Címkék: online költés

2011.
06.14.
15:04

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Ahogy a nemzeti gazdaságok egyre erősödnek a pénzügyi válság után, és a marketingesek egyre több pénzt fordítanak az online médiára, mint a hagyományos csatornákra, úgy növekszik rohamosan az online reklámpiac.

Az eMarketer becslései szerint idén a tavalyihoz képest húsz százalékos növekedést is elérhet az internetes piac, ami 80,1 milliárd dollárnyi költést jelenthet. A kiadások legnagyobb része Észak-Amerikából jön, ami nagyjából 39 százaléka az összes költésnek. Idén valószínűleg kicsit csökken
majd az USA részesedése, hiszen más országok is egyre többet költenek internetes reklámra, de még mindig minden 5 elköltött dollárból 2-t amerikai reklámozók adnak majd.

A 2010 és 2015 közötti időszakban a legjelentősebb növekedés ebből a szempontból Ázsiában tapasztalható majd. Itt a jelenlegi 16,4 milliárd dolláros forgalom 2015-re megduplázódhat. Itt Kína akár meg is háromszorozhatja az online reklámpiacra fordított összeg mértékét. Emellett Észak-Amerikában és Európában egy egészséges növekedés következik a közeljövőben, de nem lesz olyan mértékű, mint a fejlődő országok esetében.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Street View havi bontásban

Összegyűjtöttük a tavasz óta először Európában, majd egészen Ázsiáig terjedő botrány állomásait.

Street View-botrányok havi bontásban Street View-botrányok havi bontásban

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés