Alulmúlta a várakozásokat a Netflix

Szerző: digibiz Forrás: Wall Street Journal

Címkék: Netflix

2011.
09.16.
10:38

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Netflix online filmkölcsönző, három éve nem látott bukást produkált, miután nem sikerült a harmadik negyedévre megjósult előfizetői számot elérniük.

A Netflix részvényei több mint 31 dollárral csúsztak lefelé, így a papírok 15%-ot estek. 2008 októbere óta ez a filmszolgáltató óriás legnagyobb visszaesése. 

A kaliforniai Netflixnek 2,2 millió DVD előfizetője van, bár korábban 3 milliót jósoltak. De a kevesebb a meglévő 9,8 millió streaming előfizetők száma is, a várakozások 10 milliónyi ügyfelet becsültek erre az időszakra. A cég szerint a pénzügyi és nemzetközi előfizetői előrejelzésük nem változott. 

Korábban a Netflix bevétele rekordot döntött, azonban emelniük kellett az árakon, ennek negatív hatásaira ugyan a nyilatkozatok szerint fel volt készülve a vállalat, a befektetők mégis büntetik a Netflixet. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy Notebook?

További villámkérdések  Szavazás állása

Domainháború közeleg

Évtizedek óta kőbevésett szabályok uralták a domain piacot, csupán apróbb fejlődés, például újonnan létrejövő országoknak kiosztott domainek színesítették a palettát. Viszont a 2010-es évek elejére tervezett forradalmi változások napjainkban lettek aktuálisak, így már készülhetünk a nagy domainháborúkra.

Hamarosan elfelejthetjük a jelenlegi domain rendszert Hamarosan elfelejthetjük a jelenlegi domain rendszert

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés