A webkettő vajon mi?

Szerző: Berényi Konrád Forrás: Onlinemarketing.blog.hu

Címkék: webkettő | internet

2011.
03.03.
06:39

1 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Ez a webkettőzés úgy tűnik nagyon eltűnt a közbeszédből. Az általános online marketing illetve a közösségi médiás előadásaim egyik része, hogy elmagyarázom, mi az a Web 2.0. Azzal a céllal, hogy tisztába tegyem, mit takar ez a fogalom.

Épp csak az a baj, hogy mostanában nincs mit tisztába tenni. Ma másodjára voltam olyan hallgatóság előtt, akik nem tudták, mi az a webkettő. Nem is hallottak róla.

Ugyanis amikor ideérek az előadásban, megkérdezem, ki az, aki hallotta ezt a fogalmat. Korábban már volt egy esetem, amikor fiataloknak adtam elő (23 alattiak), és nem hallották a webkettő kifejezést (16-ból talán kettő tudta). Ma idősebbeknek (zömmel 40+) adtam elő, és itt 14-ből 14 nem is hallotta a fogalmat.

Meglepő? Nekem nagyon az. Buták lennének? Egyáltalán nem. Én vagyok a szakbarbár, nekem triviális ez a fogalom. Úgy tűnik, a nagy internet penetráció hozza magával azt is, hogy nagyon sokan egészen mást látnak az internetben, és az ilyen számunkra alap fogalmakat még csak meg sem hallják.

Baj lenne ez? Egyáltalán nem. Sőt, azt gondolom, itt az ideje átdolgozni a kezdőknek szóló előadásaimat. Mára az internet nem egyesek szórakozása, hanem sokunk mindennapi eszköze. És mára nem megtanuljuk használni, hanem egyszerűen csak használjuk, mint a DVD-t vagy a TV-t. Mert ott van és mert hasznos.

Mainstrem lett ez az egész miskulancia.

A bejegyzés írója Berényi Konrád, az onlinemarketing.blog.hu szerzője. 
    
1 hozzászólás 

2011.
03.24.
10:48

kasdof
A kérdésre hol kapunk választ?

1

 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Twitter vagy Buzz?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés