Filmóriás lett a Walmart

Szerző: digibiz Forrás: FinancialTimes.com

Címkék: Walmart | film | Vudu

2011.
02.08.
09:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Walmart gyorsan meghatározó részese lett a digitális filmforgalmazó piacnak. A Vudu nevű szolgáltatás kevesebb mint egy év alatt felzárkózott a Sony és az Amazon mellé.

A Walmart lényegesen csökkentette a digitális filmek árát, mert egyre erősödik a verseny az Apple-lel -írja a FinancialTimes.
 
A Walmart új belépő a digitális filmforgalmazás terén. Tavaly szerezték meg a Vudu nevű online film szolgáltatást. Hamar jelentős tényezővé vált az Amazon, a Microsoft és a Sony mellett, amelyek hollywoodi filmeket ajánlanak digitális kölcsönzésre vagy megvételre.
 
Az Apple továbbra is piacvezető, a digitális filmekből származó bevételek 64,5 százalékával rendelkeznek az IHS Screen Digest médiakutató cég szerint. A Microsoft 18 százalékkal a második, részben az Xbox Kinect erős eladási sikerének köszönhetően.
 
2010 utolsó hat hetében a Walmart harmadikként csatlakozott az Amazon és a Sony mellé. Amikor a Walmart tavaly márciusban megvásárolta a Vudu-t, azt még sehol sem jegyezték.
 
Nagyjából ugyanazokat a filmeket ajánlják mint a konkurensek, 0,99 dollárért naponta.
 
Az Apple-nek azért sikerült megtartania a vezető pozícióját, mert az általuk gyártott eszközök jobban megfelelnek a digitális filmkölcsönzésnek: az új Apple tévének például nincs merevlemeze a letöltött filmek tárolására.
 
Az IHS szerint a filmek digitális kölcsönzése hamarosan már népszerűbb lesz mint az online vásárlás. A digitális kölcsönzések száma több mint 50 százalékkal nőtt 2010-ben 38 millióra az Egyesült Államokban.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Farmville vagy MaffiaWars?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés