Filmóriás lett a Walmart

Szerző: digibiz Forrás: FinancialTimes.com

Címkék: Walmart | film | Vudu

2011.
02.08.
09:30

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Walmart gyorsan meghatározó részese lett a digitális filmforgalmazó piacnak. A Vudu nevű szolgáltatás kevesebb mint egy év alatt felzárkózott a Sony és az Amazon mellé.

A Walmart lényegesen csökkentette a digitális filmek árát, mert egyre erősödik a verseny az Apple-lel -írja a FinancialTimes.
 
A Walmart új belépő a digitális filmforgalmazás terén. Tavaly szerezték meg a Vudu nevű online film szolgáltatást. Hamar jelentős tényezővé vált az Amazon, a Microsoft és a Sony mellett, amelyek hollywoodi filmeket ajánlanak digitális kölcsönzésre vagy megvételre.
 
Az Apple továbbra is piacvezető, a digitális filmekből származó bevételek 64,5 százalékával rendelkeznek az IHS Screen Digest médiakutató cég szerint. A Microsoft 18 százalékkal a második, részben az Xbox Kinect erős eladási sikerének köszönhetően.
 
2010 utolsó hat hetében a Walmart harmadikként csatlakozott az Amazon és a Sony mellé. Amikor a Walmart tavaly márciusban megvásárolta a Vudu-t, azt még sehol sem jegyezték.
 
Nagyjából ugyanazokat a filmeket ajánlják mint a konkurensek, 0,99 dollárért naponta.
 
Az Apple-nek azért sikerült megtartania a vezető pozícióját, mert az általuk gyártott eszközök jobban megfelelnek a digitális filmkölcsönzésnek: az új Apple tévének például nincs merevlemeze a letöltött filmek tárolására.
 
Az IHS szerint a filmek digitális kölcsönzése hamarosan már népszerűbb lesz mint az online vásárlás. A digitális kölcsönzések száma több mint 50 százalékkal nőtt 2010-ben 38 millióra az Egyesült Államokban.

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Netbook vagy iPad?

További villámkérdések  Szavazás állása

Hazai webshopok piaci helyzete

Az online üzletek többségének nem hogy ártott volna a recesszió, kifejezetten előnyükre vált. Az Év internetes kereskedője díj nyerteseit is megkérdezve körbejártuk, profiltól függően hogy állják a sarat az online boltok, és megnéztük azt is, milyenek lesznek az idei vásárlói trendek.

A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok A válság fő nyertesei egyértelműen a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés