A Visa is mobilos területen fejleszt

Szerző: digibiz

Címkék: Visa

2011.
05.09.
11:43

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Visa valóban törekszik arra, hogy betartsa szlogenjét, és mindenhol ott legyen, ahol szeretnénk. Ezért tesznek majd lépéseket a mobilos fizetés fejlesztésének irányába hamarosan. Míg Amerikában egyre több banki szolgáltatásokkal foglalkozó cég vezet be hasonló újításokat, Magyarországon még nem sok lehetőségünk van mobilról intézni pénzügyeinket.

Joseph Saunders, a Visa ügyvezető elnök-vezérigazgatója, a cég második negyedéves konferenciáján kicsit túl sokat is mondott a fejlesztésekkel kapcsolatban. Ezek szerint a Visa még jövő héten lerántja a leplet mobilos fizetési stratégiájáról. Ez a lépés annyira azonban mégsem meglepő, hiszen a vállalat már eddig is sokat fektetett ebbe a pénzforgalmi rendszerbe. 

Múlt hónapban invesztáltak a Square-be, egy amerikai cégbe, ami szinte mindenkinek lehetővé teszi, hogy okostelefonon keresztül fizessenek bankkártyájukkal. Februárban pedig felvásárolták a virtuális javak kezelésével foglalkozó PlaySpant, 190 millió dollárért. A Gap-pel kötött együttműködésüket pedig két hete jelentették be, aminek az a lényege, hogy a Visa platformját használva a ruhaipari cég üzeneteket küldhet akciókról a felhasználók telefonjára, ha egy üzlet közelében vannak. Ezt egyébként a Visa bővítené más kereskedők bevonásával.

A fentiekből is látszik, valamint Saunders is úgy látja, hogy ezekkel a változásokkal a Visa egy sokkal teljesebb szolgáltatáskört tud biztosítani felhasználóinak a mobilos fizetések terén, és online is.Természetesen ezzel nincsenek egyedül, hiszen az American Express, a MasterCard, de még a Facebook is hasonló újításokkal jön elő hétről-hétre. Bár azt igaz, hogy ők sokat még csak tesztelnek, a Visa viszont globális elérhetőségre, egyszerűségre, szabványosításra, és biztonságosságra törekszik. 

Hazánkban is adottak lennének a technikai feltételek a mobilos fizetések terjedésére, csak az emberek nem igénylik azt. Egyszerűen nincsen rá kereslet, főleg ha fizetni kellene a többletszolgáltatás miatt. Pedig sok más dolgunkat intézzük mobilon keresztül, mint a mozijegy vásárlást, vagy parkolási díj fizetését is, de sokan nem is tudják, hogy akár bankolhatnának is. A bankok ennek ellenére próbálkoznak, van ahol alkalmazás formájában elérhető a mobilos rendszer, mások olyan oldalakat hoztak létre, melyeket több platfrommal is használni lehet. 

    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

iWiW vagy myVip?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés