A valósidejű rendelés robbantja az online reklámpiacot

Szerző: digibiz Forrás: FinancialTimes.com

Címkék: Google

2011.
05.24.
13:55

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Google display hirdetési felelőse szerint a következő években tízszeresére nőhet a grafikus online hirdetésekre, videókra, mobilos reklámokra és más nem keresési alapú hirdetésekre fordított összeg az automatizált rendszereknek köszönhetően. Ezt pedig az internet más médiumoktól veszi majd el.

Neal Mohan hiszi, hogy a jövőben több milliárd dollár értékű hirdetést vásárolnak majd meg automatizált "valós idejű ajánlattétel" formájában, ami változást hoz a média ügynökségek működésében is. Mohan szerint nem volt még olyan technológia a marketing piacon, amelyet ilyen gyorsan elfogadott volna az iparág. A valós idejű ajánlattétel, mint hirdetési forma, lehetővé teszi, hogy a felhasználó számára a reklám minél inkább releváns környezetben, időben, helyzetben kerüljön elő, a weblapok tartalmától függetlenül, ahol láthatja. 

Egy tőzsde-szerű környezetben a kiadók felajánlhatják eladatlan reklámfelületeiket ajánlattevőknek, akik akár az utolsó pillanatban is becélozhatják azokat az alapján, hogy például mennyi jegy maradt még egy koncertre. Az ajánlattétel automatikusan történik, mely algoritmusokon és előre szabályozott beállításokon alapszik, figyelembe véve, hogy mennyit hajlandó költeni egy hirdető, és milyen felhasználói profilt céloz meg. 

A Google-nél úgy gondolják, részvételükkel növelhető a hagyományos banner piac részesedése a teljes reklámköltésből. Az alapvető probléma, amelyet meg kell oldani, az az, hogy a jelenleg 24 milliárd dolláros ipart felhozzák 200 milliárdosra. Az online megjelenítési hirdetések terjedését segítheti, ha a hagyományos médiumok, mint például a televízió, beleépítik az internetet működésükbe. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Abaqoos vagy PayPal?

További villámkérdések  Szavazás állása

Akcióban a szezonális termékek

A webáruházak többsége nem készül külön akcióval a nyárra, inkább az őszi és téli időszakhoz hasonlóan a szezonális termékeket kínálják kedvezménnyel. Az internetes üzletek a válság miatt nem változtattak az árazási szokásaikon, azonban így is növelték vásárlóik számát.

Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok Nyári akciók nélkül is bővülnek a webshopok

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés