A Twitter jobban listázta 2010 trendjeit, mint a Google

Szerző: digibiz Forrás: Mashable.com

Címkék: Twitter

2010.
12.13.
12:58

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

A Twitter kielemezte idei sokmilliárd tweetjét, és ezek alapján listázták, hogy mi foglalkoztatta idén leginkább az embereket. A legtöbben a környezeti katasztrófákról, és a futballról, valamint az iPad-ről és a Google Androidról csevegtek.

A Twitter kielemzett több mint 25 milliárd idén elküldött tweet-et - írja a Mashable.com. Ezekből az adatokból listát állítottak össze 2010 összességében vizsgált trendjeiről, illetve az alábbi nyolc kategória 10 legtöbbet emlegetett szereplőjéről: hírek, emberek, mozi, televízió, technológia, világbajnokság, sport, illetve a twitteres tagek.

A Twitter által összeállított trendek nagyon jól lefestik, hogy mi érdekelte a világot 2010-ben. A Mashable.com szerint jobban, mint a Google keresések alapján összeállított lista. Az embereket leginkább a természetben bekövetkezett katasztrófák, mint a mexikói öbölben történt olajszivárgás és a haiti földrengés tartotta lázban. A FIFA világbajnokság és az ahhoz kapcsolódó vuvuzela hónapokig lekötötte az emberek figyelmét. Ezen kívül az iPad és az Android is állandó beszédtémának bizonyult ebben az évben. A szórakoztató iparból pedig az Eredet című filmet, Justin Biebert és a Harry Pottert tudták legkevésbé szó nélkül hagyni a twitterezők.

mashable.com


    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Céges honlap vagy blog?

További villámkérdések  Szavazás állása

Olajszennyezés és Google

Az emberiség történetének egyik legkomolyabb olajszennyezéssel járó természeti katasztrófájában érintett BP olajtársaság nem fukarkodik, a jelek szerint minden pénzt megér nekik, hogy valamelyest javíthassanak sérült reputációjukon. Ennek kapcsán felmerül a kérdés, milyen mértékben képesek a nagyvállalatok befolyásolni a neten terjedő híreket azzal, hogy felvásárolják a Google-nél a kontextusban érintett keresőszavakat.

Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa Keresőszó-vásárlással szépíthető a természeti katasztrófa

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés