A Super Bowl hozta a legtöbb becsekkolást

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Foursquare | Super Bowl

2011.
02.11.
05:48

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Rekordot döntött a Super Bowl - a Forsquare-n. A verseny ideje alatt több mint 200 ezren csekkoltak be a világ minden tájáról.

A Super Bowl alkalmából különlegességgel készült a Foursquare. Bárki becsekkolhatott és tudathatta, hogy éppen a játékot nézi. Ezen a vasárnapon több mint 200 ezren csekkoltak be a világszerte. Ezáltal a legtöbb bejelentkezést kapó helyszín lett mindössze négy óra alatt - írja a TechCrunch.

A Foursquare elmondta, hogy mind az 50 amerikai államból voltak felhasználók és 125 városból világszerte. Érdekesség, hogy a Vatikánból 13 bejelentkezés érkezett. Ráadásként meg lehetett jelölni, hogy melyik csapatnak drukkol az ember, és így a Green Bay Packers rajongói voltak többségben.

Az esemény örömteli, kérdés, hogy az érdekességen kívül hogyan lesz termék az eseményre jelentkezésből. 
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Facebook csoport vagy céges honlap?

További villámkérdések  Szavazás állása

Berobban az SMO

Az Amerikai Marketing Szövetség kutatása alapján a tengerentúli nagyvállalatok jövőre már jelentősen növelik éves marketing-költségvetéseiket. A következő öt évben, a teljes évi büdzsék 17,7 százalékéig dagadhat a közösségi médiára fordított összegek aránya.

2011 az SMO éve lesz 2011 az SMO éve lesz

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés