A részvények miatt hagyják el a dolgozók a Twittert

Szerző: digibiz Forrás: TechCrunch.com

Címkék: Twitter

2011.
12.13.
15:11

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Miközben egyre nagyobb céggé válik a Twitter, mégis egyre többen vannak azok is, akik elhagyják a céget. Főleg a dolgozói részvények kibocsátását követően.

Az elmúlt időszakban több külföldi újságíró is rámutatott arra, hogy - durván fogalmazva - "mostanában mindenki elhagyja a Twittert". A TechCrunch szerint erre egyszerű a magyarázat: a Twitter nagyon szigorúan kezeli a dolgozói részvények eladását.
 
Szeptemberben zárult egy 800 millió dolláros finanszírozási kör, amelynek a fele a dolgozóknál landolt, akik eladhatták a részvényeik 20 százalékát. Ezután azok, akik szerettek volna a Twitter ellenőrzése nélkül megszabadulni további részvényeiktől, jobbnak látták, ha kilépnek a cégtől és megpróbálják másodlagos magán piacokon értékesíteni azokat.
 
Természetesen senkinek sem egyforma a helyzete és vannak olyan dolgozók, akik úgy vélik, hogy a Twitter legjobb időszaka még előttük áll, ezért ragaszkodnak a részvényeikhez.
 
A részvényeken kívül az is hozzájárult a távozásokhoz, hogy az alapító Jack Dorsey év elején visszatért és átvette a termékfejlesztés, valamit a marketing feletti felügyeletet. Ennek hatására részben lecserélte az őt körülvevő embereket, azonban a látszat ellenére nem szenved munkaerő hiányban a Twitter, sőt egyre növekszik a dolgozók létszáma.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Hírlevélre feliratkozás

Google Docs vagy Dropbox?

További villámkérdések  Szavazás állása

Interjú Barczi Imrével, a Postr leendő termékmenedzserével

"Nem ismerem még ennyire a Postr-t, de nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia. Épp az a lényeg, hogy ezek az új újramegosztó szolgáltatások a bloggolásnál jóval kevesebb energiaráfordítást kívánnak a felhasználóktól, így többen tudnak bevonódni. Sokkal fontosabb a reagálás, mint az önálló tartalomelőállítás."

"Nem hiszem, hogy mindenkinek bloggerré kellene válnia" 

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés