Új weboldalt indít a Playboy

Szerző: digibiz Forrás: MTI

Címkék: Playboy | honlap

2010.
07.22.
07:33

0 hozzászólás

Betűméret csökkentés Betűméret növelés Küldés e-mailben Cikk nyomtatása

Az idei első negyedévben egymillió dollárt veszítő konszern rákényszerült arra, hogy bővítse portfólióját, és a Playboy.com mellett, egy könnyedebb tartalmú oldalt indítson. A The Smoking Jackets néven futó magazin azért marad az élet habos oldalán, lányokat és szórakozást ígér.

Az online média érdekes változtatásokkal reagált a válságra, amik számukra csökkenő példányszámok és az ezzel egyenes arányban zuhanó hirdetési bevételek jelentenek. Érthető, hogy különböző technikákkal próbálnak lavírozni, hogy növeljék profitjukat. Ahogy arról már beszámoltunk, a Times például fizetőssé tette oldalát, döntését pedig egyszerűen azzal indokolta, hogy "a minőségi újságírás nem olcsó".

A Playboy is változik

trak.inA Playboy azt próbálja elérni, hogy oldalát ne csak este keressék meg felhasználói, hanem a nap bármely szakában pírtelen arccal nézhessék azt. Ennek érdekében új weboldalt indítottak lányok, szórakozás, szex, videó és életmód kategóriában, de más videóoldalakra irányító linkekkel is szolgál, valamint elérhető rajta a Playboy magazin sokat érő archívuma. Az újítás hátterében az állhat, hogy a havi hatmillió látogatóval büszkélkedő Playboy.com-ot és több tévécsatornát is működtető konszern a megszorítások ellenére is egymillió dolláros veszteséget könyvelt el az idei első negyedévben.

Verseny a tulajdonjogért

Nem az új oldal az egyetlen változás a Playboy háza táján. A napokban Hefner, aki jelenleg többségi tulajdonos a magazint kiadó Playboy Enterprises nevű cégben, bejelentette, hogy kizárólagos tulajdonossá kíván válni. Kezdeményezte, hogy vezessék ki a céget a tőzsdéről, és vételi ajánlatot tett a börzén forgó papírokra; részvényenként 5,5 dollárt hajlandó fizetni; 40 százalékkal többet a részvény az napi záró áránál. Röviddel ezután a versenytárs Penthouse kiadója, a Friend Finder Network közölte, hogy Hefner ajánlata meg sem közelíti a cég valós értékét. "Mi már régóta érdeklődünk a Playboy iránt, most pedig kidolgozunk egy alternatív ajánlatot" - mondta Marc Bell, a Friend Finder Network vezetője a The Wall Street Journal-nek.
    
 HOZZÁSZÓLOK

Ossza meg véleményét a cikkel kapcsolatban!


Név:

E-mail: (Nem jelenítjük meg)

Milyen nap van ma? (pl. hétfő)

 

Legolvasottabb

Legfrissebb

Hírlevélre feliratkozás

Origo vagy Index?

További villámkérdések  Szavazás állása

Nők a neten

Az Ipsos-Gemius SA adatai szerint a legmagasabb arányban a Barátikör.com közösségi oldalon vannak jelen a hölgyek 55,16%-kal, míg a Facebook-on a magyar felhasználók 53%-a nő.

A nők és az internet kapcsolata A nők és az internet kapcsolata

Kövessen bennünket Kövessen bennünket facebook-on! Kövessen bennünket twitter-en! Kövesse RSS csatornánkat!

Hirdetés

Vállalkozói negyed
Friss hírek, információk, naprakész tudás, főleg vállalkozóknak

NewsAgent

Szavazás

Volt már problémája interneten vásárolt termékkel?

Szavazás állása  Szavazás állása

Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés